مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با تکمیل پروژه فیبرنوری در ۳ شهرک و ناحیه صنعتی، تعداد ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان از خدمات شبکه فیبرنوری برخوردار خواهند

اجرای شبکه فیبرنوری در ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، یاسر امینی با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ارتباطات و رفع مشکلات واحدهای تولیدی صورت گرفت اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرکها و نواحی صنعتی، رونق تولید و رشد روزافزون صنعت را بدنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به همکاری و تعامل مناسب شرکت مخابرات، افزود: می‌توانیم اقداماتی در راستای مرتفع کردن مشکلات بخش مخابرات و تلفن انجام دهیم که موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر به تولیدکنندگان در عرصه صنعت گردد.
امینی خاطرنشان کرد: تمام شهرکها و نواحی صنعتی مازندران دارای زیرساخت مخابراتی هستند و با تکمیل پروژه فیبرنوری در ۳ شهرک و ناحیه صنعتی، تعداد ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان به شبکه فیبرنوری مجهز خواهند شد.
وی ادامه داد: برای اجرای پروژه شبکه فیبرنوری در ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان به طول ۳۹ کیلومتر، مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار و هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: با تامین زیرساختهای مخابراتی و اجرای کابل کشی در داخل شهرکها و نواحی صنعتی، امکان ارائه خدمات متنوع به واحدهای تولیدی میسر می‌شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.