کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از امروز ۲۸ دی ماه در این استان به ویژه در مناطق سردسیر آغاز شده که تا صبح فردا ادامه خواهد داشت.

بارش‌ برف و باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی افزود: این بارشها از عصر امروز بر شدت آن در خراسان رضوی افزوده می‌شود، در شمال غرب استان و ارتفاعات هزارمسجد به صورت برف و باران همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: دشب نیز بارش باران در خراسان رضوی از شهرستانهای چناران، تربت‌جام، تایباد، مشهد و کلات خراسان رضوی گزارش شد که حجم آن کمتر از یک میلیمتر بود. 

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا نیز از روز جمعه آتی نخستین روز بهمن ماه در این استان بطور محسوس کاهش خواهد یافت.

وی افزود: این سرما تا روزهای ابتدایی هفته آتی ادامه دارد بطوریکه کمینه دمای هوا در خراسان رضوی ظرف روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم بهمن ماه تا شش درجه زیر صفر افت می‌کند. 
فاروقی همچنین بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی و بیان کرد: دمای هوا در این شهر فردا به هشت درجه کاهش یافته اما روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه کمی افزایش خواهد داشت. 

وی ادامه داد: آسمان مشهد روز جمعه آتی یکم بهمن ماه بارانی همراه با تشدید وزش باد خواهد بود لذا دمای هوا در این شهر به پنج درجه سلسیوس افت می‌کند. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.