دومین روز از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با برگزاری سه دیدار دنبال شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال گل گهر سیرجان با قبول شکست سه بر یک مقابل نساجی از گردونه رقابت‌ها خارج شد تا بعد از حذف قهرمان دوره گذشته یعنی فولاد و تیم سپاهان یک تیم مدعی دیگر نیز از چرخه مسابقات خارج شود.

غول کشی نساجی در مشهد

حذف قلعه نویی به قدری ناباورانه بود که سرمربی گل گهر به دلیل شدت عصبانیت پس از حذف ترجیح داد به کنفرانس خبری نرود، اما شاگردان الهامی دومین پیروزی خود در ورزشگاه امام رضا (ع) را جشن گرفتند تا به عنوان یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها باشند.

تنها نقطه تاریک این بازی جذاب عدم‌پوشش تصویری مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) بود که به دلیل نبود دوربین‌های تلویزیونی هواداران دو تیم از تماشای آن محروم ماندند.

در مسجد سلیمان تیم نفت مقابل تیم لیگ دویی خلیج فارس ماهشهر تن به شکست دو بر صفر داد تا این تیم به عنوان یکی از شگفتی سازان این مرحله لقب گیرد. 

دیدار مس رفسنجان و پدیده نیز با تک گل آذرباد به سود تیم میزبان به پایان رسید تا قعرنشین لیگ برتر و بدترین تیم دور رفت لیگ در ادامه ناکامی‌های تمام نشدنی خود این بار از گردونه رقابت‌های حذفی خارج شود.

حالا با احتساب این سه بازی و چهار بازی روز دوشنبه، باید دید دیدار استقلال و پیکان چه زمانی برگزار خواهد شد تا سازمان لیگ بتواند مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم این مسابقات را قرعه‌کشی کند و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی نیز روشن شود.

در حال حاضر تیم های پرسپولیس، آلومینیوم اراک، مس کرمان، خلیج فارس ماهشهر، مس رفسنجان، نساجی مازندران و خیبر خرم آباد صعودشان به مرحله بعد مشخص شده و با برگزاری دیدار استقلال و پیکان هشتمین تیم مرحله بعد نیز معرفی خواهد شد.

الهامی: کاش به قلعه نویی نمی‌خوردیم

ساکت الهامی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از دیدار نساجی و گل‌گهر که منجر به حذف شاگردان قلعه‌نویی شد اظهار کرد: به امیر قلعه‌نویی که بزرگ من است خسته‌نباشید می‌گویم. صادقانه می‌گویم دوست نداشتیم در این مرحله به گل‌گهر بخوریم. دوست داشتم با استقلال و پرسپولیس و یا حتی با سپاهان بازی کنیم، ولی در این مرحله به تیم آقای قلعه‌نویی نخوریم.

این برد را به هواداران مظلوم و محروم نساجی تقدیم می‌کنم. آن‌ها هم از حضور محروم هستند و حالا با اتفاق امروز از دیدن بازی تیمشان محروم شدند. 

آن‌ها بدانند سربازانشان در تیم نساجی برای هویت این تیم تلاش خواهند کرد.اگر آن‌ها بودند شاید ما در لیگ حتی سوم یا چهارم می‌شدیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.