معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تهیه و تدوین الگوی بازگشایی کامل مدارس استان در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر انجام آموزشهای حضوری خبر داد.

الگوی بازگشایی کامل مدارس خراسان رضوی درحال تدوین است

به گزارش قدس انلاین، صفدر سلطانی گفت: با توجه به ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاهها، نشست مشترکی با حضور نمایندگان مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد مراحل اجرایی بازگشایی توسط دانشگاهها و آموزش و پرورش استان تعیین و به تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا برسد.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای بازگشایی کامل مدارس فراهم‌تر است ادامه داد: مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز پروتکل‌های ویژه شرایط جدید را تهیه و اعلام کند.

وی گفت: در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان در حال تهیه و تدوین الگوی بازگشایی کامل مدارس است که با توجه به امکانات جانبی از جمله سالنهای ورزشی و نمازخانه ها در حال انجام است.

سطانی افزود: الزامات بهداشتی و پروتکلهای جدید به زودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام خواهد شد و الگوی بازگشایی نیز در جلسه هفته آینده ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می‌گردد.

وی ادامه داد: در صورتی که الگوی بازگشایی از سوی وزارت آموزش و پرورش تا هفته آینده ابلاغ شود الگوی ابلاغی اجرا خواهد شد و در غیراین صورت الگوی استانی با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا به اجرا گذاشته می‌شود. 

استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.