دبیرکمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب وزارت کشور جزئیات مصوبات آخرین جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

 جزئیات مصوبات آخرین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

به گزارش قدس آنلاین، محسن اسلامی دبیرکمیسیون ماده۱۰قانون احزاب وزارت کشور ظهر امروزدر نشستی با خبرنگاران در تشریح مصوبات آخرین جلسه این کمیسیون اظهار داشت:‌ اولین مصوبه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گزhرش برگزاری مجمع عمومی کشاورزان ایران بود که در کمیسیون طرح شد و با اصلاح برخی موارد در اساسنامه و تغییر عنوان به مجمع ملی کشاورزان صدور پروانه این حزب مورد موافقت کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: گزارش برگزاری مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی ارامنه آرارات نکته دومی بود که مطرح شد و با تمدید پروانه و تایید ترکیب هیات مدیره موافقت به عمل آمد. سومین مصوبه نیز گزارش برگزاری مجمع عمومی شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران بود که با تمدید پروانه و تایید ترکیب هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

اسلامی ادامه داد: مصوبه چهارم گزارش برگزاری مجمع عمومی شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان بود که با تمدید پروانه و تایید پروانه هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

دبیرکمیسیون ماده۱۰قانون احزاب وزارت کشور بیان داشت:‌ پنجمین مصوبه مربوط به گزارش برگزاری مجمع عمومی انجمن زرتشتیان شریف اباد اردکان است که با تمدید پروانه و تایید ترکیب هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

اسلامی گفت: مصوبه ششم به گزارش برگزاری مجمع عمومی شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال بود که که در جلسه کمیسیون مطرح و با تمدید پروانه و تایید ترکیب هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

وی افزود: گزارش برگزاری مجمع عمومی حزب اسلامی کار در کمیسیون مطرح شد و با انجام اصلاحاتی در اساسنامه و مرامنامه مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.