یاسوج _ مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن باحضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، مهرداد کاهکش ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن بیان نمود : بانوان در عین صیانت از کانون گرم خانواده نقش مهم و تعیین کننده ای در توسعه پایدار جامعه دارند به همین خاطر جوامعی که در مسیر رشد و گسترش سازنده قرار دارند به این مسئله واقف هستند که لزوم ایجاد یک جامعه سالم در گرو وجود زنان فعال در تمام عرصه ها می باشد .

وی با اشاره به نقش بانوان شاغل در سازمان گفت : فعالیت شما درعرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و مدیریتی به ویژه در صنعت نفت بر هیچکس پوشیده نیست امید است با الگو قرار دادن سیره آن حضرت در زندگی همواره سربلند و سرافراز باشید.

سپس حاج آقا خادمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در ادامه این مراسم عنوان کرد : سخن گفتن از مقام حضرت صدیقه طاهره کارآسانی نیست در وصف مقام والای آن حضرت همین بس که امام حسن عسکری (ع) در روایتی می فرماید: ما ائمه اطهار حجت خداوند بر مردم هستیم و فاطمه زهرا (س) حجت خداوند بر ما ائمه اطهار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.