بجنورد_ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: آبرسانی پایداربه شهر بجنورد نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که درهمین راستا برای جذب اعتبارات مورد نیاز اقدامات کارشناسی انجام شده است.

آبرسانی پایدار شهر بجنورد نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین ساقی بابیان این مطلب افزود: هدف و وظیفه ما تامین آب شرب سالم ،بهداشتی و پایداردر شهرها و روستاهای استان است که برای تکمیل ، ایجاد و پایدار نگه داشتن تاسیسات نیازمند اعتبارات مورد نیاز هستیم.

وی با اشاره به این که خوشبختانه با نگاه خوبی که مجلس انقلابی طبق مصوبه محرومیت زدایی به مقوله آب داشته ، تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که وزارت کشور به توسعه زیر ساخت ها داشته است، خوشبختانه اعتبارات سال ۱۴۰۰ در حوزه آب و فاضلاب نسبت به سال گذشته حدود ۲.۵ برابر شده و از حدود ۲۰۰ میلیارد تومان درسال ۹۹ به ۵۶۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید براین که باید بتوانیم در کنار تامین آب شرب شهروندان تاسیسات فاضلاب را در شهرهای استان اجرا کنیم ،اضافه کرد: ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرهای فاقد ردیف استان منوط به کسب مجوز ماده۲۳ است.

ساقی ادامه داد: با وجود این که بیش از ۴۵ درصد در بخش تاسیسات آب تخصیص اعتبارات داریم، اما در حوزه فاضلاب تخصیص اعتبارات خوبی نداشته ایم.

وی هم چنین ادامه داد: افزایش ظرفیت و احجام  جمع آوری تصفیه فاضلاب شهر بجنورد هم از خواست های ما در سفرقریب الوقوع هئیت دولت است که انشالله به نتیجه برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.