معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: حوزه تولید و صنعت از هر نظر باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد. شعار و هدف و برنامه ما در قوه قضائیه این است که با تمام توان درکنار حوزه اقتصاد و تولیدکنندگان کشور باشیم.

 لزوم ایجاد امنیت و آرامش در حوزه تولید و صنعت

به گزارش قدس انلاین، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی حوزه صنعت و کشاورزی که با حضور معاون دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، رئیس کمیسیون فرهنگی‌، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه تولید و صنعت از هر نظر باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد. شعار و هدف و برنامه ما در قوه قضائیه این است که با تمام توان در کنار حوزه اقتصاد و تولیدکنندگان کشور باشیم و تا جایی که می توانیم با رفع موانع و مشکلات، ازاین قشر زحمتکش حمایت کنیم و درخدمت آنها باشیم تا در فضایی امن بتوانند مصون از آسیب های مانع تراشی ها باشند.

وی افزود: حمایت از تولیدات باکیفیت داخلی وظیفه مدیران و مردم است و تولیدکنندگان نیز باید تلاش کنند تا با تولید محصولات باکیفیت و قابل رقابت با جنس خارجی، به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

عمرانی ابراز امیدواری کرد:  مدیران و متولیان حوزه های مختلف صنعت و تولید و فعالیت های نوآورانه در جریان رشد و پیشرفتهای چشمگیر و ارزشمند کشور قرارگیرند.

انتهای پیام

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.