مذاکره کننده ارشد روسیه و نماینده دائم پاکستان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین دیدار و پیرامون تحولات مذاکرات هسته‌ای (برجام) رایزنی کردند.

دیپلمات‌های پاکستان و روسیه در وین پیرامون برجام رایزنی کردند

به گزارش قدس آنلاین، «میخائیل اولیانوف» مذاکره کننده ارشد روسیه در گفت‌وگوهای وین با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: با «آفتاب احمد» نماینده دائم پاکستان (نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین) دیدار و آخرین وضعیت مذاکرات وین و دیگر موضوعات مختلف از جمله جرایم سایبری را بررسی کردیم.

روزنامه پاکستانی «دنیا» نیز با بازتاب این دیدار نوشت که مسکو و اسلام‌آباد از مخالفان جدی تحریم‌های ضدایرانی هستند و همزمان علیه خروج یکجانبه آمریکا از برجام موضع مشترک دارند.

در این گزارش آمده است: دور هشتم مذاکرات وین در مرحله توقف قرار دارد و نمایندگان کشورهای حاضر برای مشورت با دولت‌های خود عازم کشورهایشان شده‌اند.

دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها وارد مرحله تنفس کوتاه تصمیم‌های سیاسی شده است. موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران درخصوص روند مذاکرات وین روز شنبه بار دیگر از جانب آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی تلفنی با همتای فرانسوی خود مورد اشاره و تاکید قرار گرفت.

تهران در فرآیند مذاکرات، اراده و جدیت خود را برای حصول توافق اثبات کرده است و هر تلاشی از طرف مقابل در این رابطه، باید شامل لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و ضمانت معتبر باشد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.