با حضور استاندار خراسان رضوی، اعضای جدید اصلی و علی بدل هیئت مدیره و بازرس داخلی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با رای گیری در شورای این نهاد انتخاب شدند.

انتخاب  هیات مدیره جدید سازمان همیاری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، شورای عمومی سازمان همیاری شهرداری استان  با حضور یعقوبعلی نظری استاندار به عنوان رئیس، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نایب رئیس و شهرداران استان به عنوان سهامداران و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد.

در این جلسه که شهرداران استان خراسان رضوی به عنوان سهامداران سازمان همیاری شرکت داشتند در اولین دستور کار، رای گیری از ۱۵ کاندید عضویت در هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی انجام شد.

بر اساس رای گیری از اعضای این شورا، حمید زارع حسینی شهردار گناباد با ۴۸ رای، عبدالله ارجاعی شهردار مشهد با ۳۹ رای، حمیدرضا داورزنی شهردار چناران و مهرداد کریم زاده شهردار تایباد هر کدام با ۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی انتخاب شدند.
محمدحسین مدیح و سید حسن میرفانی شهرداران بردسکن و نیشابور به ترتیب با ۲۲ و ۱۷ رای کسب شده نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره سازمان همیاری انتخاب شدند

بر اساس اساسنامه این نهاد بزرگ اقتصادی دکتر جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز با حکم استاندار و رییس شورای سازمان به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری ها منصوب شد.

در این انتخابات علی اکبر عابدیان نیز با رای اعضای شورا به عنوان بازرس داخلی هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی انتخاب شد.

در ادامه این شورا، دیگر دستورجلسات شامل ارائه گزارش عملکرد و اهم اقدامات و برنامه های سازمان و شرکتها و موسسات تابعه در سال ۱۴۰۰، توسط مدیرعامل و گزارش حسابرس، تفریق بودجه سال ۱۳۹۹ و دیگر موضوعات مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.