رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: "ضد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی و "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی فر ۲ فیلمی هستند که در نخستین روز از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به نمایش درمی‌آیند.

۲ فیلم نخستین روز جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام شد

به گزارش قدس انلاین، سیدحجت طباطبایی افزود: این فیلم‌ها در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰:۳۰ در تعدادی از سینماهای در نظر گرفته شده برای نمایش آثار نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد روی پرده خواهند رفت.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۲ فیلم حاضر در چهلمین جشنواره سراسری فیلم فجر، ۱۶ فیلم در هشت سینمای مشهد شامل اطلس، ویلاژتوریست، هویزه، آفریقا، گلشن، سیمرغ، پارک بازار و برفی به نمایش درخواهند آمد.

رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ سینمای پارک بازار و برفی در آستانه نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد موفق به کسب مجوزهای لازم شده و آماده بازگشایی و نمایش فیلم های جشنواره شدند.

طباطبایی در خصوص چهارمین جشن سیمرغ خراسان رضوی گفت: ۷۰ اثر شامل ۶۱ فیلم کوتاه و ۹ فیلم بلند در قالب داستانی، مستند، تجربه گرا و پویانمایی از علاقه مندان به شرکت در این رویداد دریافت شد.

وی بیان کرد: این آثار از شهرهای مشهد، نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار به دبیرخانه چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی واقع در دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارسال شده است.

این مسوول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی از ۲۳ بهمن ماه و در پی برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز می شود و در طول برگزاری این رویداد برخی فیلم های رسیده به نمایش درمی آید که در کنار آن نشست های نقد و بررسی فیلم ها نیز با حضور کارشناسان برگزار می شود.

طباطبایی اضافه کرد: همزمان با آخرین روز نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد، نتایج بررسی آثار چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی نیز اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.