نایب رییس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن از حضور ۱۵۰ هزار تماشاگر خارج از برنامه قرنطینه و دایره بسته المپیک زمستانی برای تماشای مسابقات خبر داد.

برگزاری المپیک زمستانی پکن با ۱۵۰ هزار تماشاگر

به گزارش قدس آنلاین، «یانگ شوان» نایب‌ رییس کمیته برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: ۱۵۰ هزار تماشاگر خارج از برنامه قرنطینه و دایره بسته المپیک زمستانی می‌توانند این بازی‌ها را تماشا کنند.

وی ادامه داد: افراد خارج از برنامه قرنطینه نیمی از بلیت‌های المپیک زمستانی پکن را در اختیار دارند. این تماشاگران حتی شامل خارجی‌های ساکن چین هم هستند.

بازی های المپیک زمستانی پکن از ۱۵ بهمن تا اول اسفند برگزار خواهد شد.

این در حالی است که روز گذشته ۱۱ نفر از کادر فنی و ورزشکاران حاضر در این بازی ها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند.

کاروان اسکی کشورمان با ترکیب سه ورزشکار و ۲ مربی در ۲ رشته اسکی آلپاین و صحرانوردی سه‌شنبه شب کشورمان را به مقصد چین میزبان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ ترک کرد.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که متاسفانه به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.