کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی از عصر امروز تا اوایل روز دوشنبه شاهد افزایش شدت وزش باد همراه با بارش باران و برف خواهد بود.

وزش باد شدید و بارش نزولات آسمانی از عصر امروز در خراسان رضوی آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری روز جمعه با اشاره به اظهار کرد: این پدیده در برخی نواحی ممکن است منجر به ایجاد اختلال در حمل و نقل جاده‌ای در روزهای آینده نیز بشود.

وی ادامه داد:  از فردا شنبه شاهد آغاز بارش باران به شکل رگبار توام با رعد و برق و به تدریج بارش برف و باران همراه با کولاک و کاهش دید افقی خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز یکشنبه شاهد کاهش قابل ملاحظه دمای هوا خواهیم بود که ممکن است منجر به یخ‌زدگی و لغزندگی جاده ها، اختلال در سیستم حمل و نقل درون شهری همراه با تاخیر در پروازها و کنسل شدن آنها شود.

اثمری افزود: فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر روز دوشنبه در استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته تربت حیدریه با دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر خراسان رضوی بوده‌اند و دمای هوای مشهد نیز روز گذشته بین سه تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود و بیشترین سرعت وزش باد طی شبانه روز گذشته با ۵۰ کیلومتر در ساعت از سرخس گزارش شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.