​فرمانده کل انتظامی ضمن صدور دستور ویژه برای برخورد قاطع با اراذل و اوباش،اصلاح قانون به کارگیری سلاح را مطالبه جدی و عاجل از قوای مقننه و قضائیه عنوان کرد.

دستور ویژه فرمانده ناجا برای برخورد قاطع با اراذل و اوباش

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری ضمن مطالبه جدی و عاجل از قوای مقننه و قضائیه در خصوص اصلاح قانون به کارگیری سلاح و حمایت قضایی همه جانبه از مامورین جان بر کف ناجا، دستور ویژه ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی  در سطح کشور صادر کرد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خانواده وی و مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: ماموران جان برکف و ولایتمدار ناجا همیشه و در همه جا با مخلان نظم و آرامش مردم، شجاعانه برخورد قاطعی داشته و با افتخار جان گران‌بهای خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرده اند و مردم عزیز نیز قدر آنها را می دانند.

فرمانده کل ناجا با بیان اینکه طی هماهنگی به‌عمل آمده با دادستان کل کشور مجازات های سنگینی در انتظار عامل یا عاملان شهادت این مأمور جان برکف انتظامی است، بر برخورد قاطع و دستگیری هرچه سریع‌تر این اراذل و اوباش که باعث احساس ناامنی در مردم شده اند تأکید کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور اعلام کرد: نمی گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود. 

اشتری اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

وی بیان کرد: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آیین دادرسی کیفری، و قضات محترم قوه قضائیه با حمایت های جدی قضایی، و صدا و سیما با حمایت رسانه ای پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری کنند.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.