ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: جهان فیلم سینمایی «شب طلایی» با جهان من متفاوت است.

نشست خبری فیلم «شب طلایی»/حاتمی‌کیا: جهان «شب طلایی» با جهان من متفاوت است

به گزارش قدس آنلاین، نشست خبری فیلم سینمایی «شب طلایی» با حضور عوامل این فیلم سینمایی در مرکز همایش‌های برج میلاد (خانه جشنواره فیلم فجر) برگزار شد. 

در ابتدای این نشست اعلام شد که ابراهیم حاتمی‌کیا کرونا گرفته است.

ابراهیم حاتمی‌کیا تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شب طلایی» در تماس تلفنی گفت: من دو سال کرونا نگرفتم و حالا زمانی این ویروس سراغم آمد که می‌خواستم به جشنواره بیایم. من فقط یک اسم هستم در این فیلم و تمامی زحمات را عوامل دیگر کشیدند. جهان فیلم سینمایی «شب طلایی» با جهان من متفاوت است. به نظرم کسی که می‌خواهد فیلمی را کارگردانی کند باید خودش فیلمنامه را بنویسد فیلم جهان خودش باشد. امیدوارم که عزیزان این فیلم را پسندیده باشند و مهربانانه با آن برخورد کنند. 

اویس طوفان جانشین تهیه‌کننده این فیلم گفت: تمامی سرمایه این فیلم از بخش خصوصی تامین شده و هیچ ارگانی به ما پولی پرداخت نکرده است. 

یوسف حاتمی‌کیا کارگردان این فیلم بیان کرد: ایده این فیلم زمانی به وجود آمد که من داشتم روی یک فیلمنامه دیگر کار می‌کردم. برای کسی که اولین فیلمش را می‌سازد، بازگشت سرمایه خیلی استرس‌زاست. خوشحالم که این فیلم به سرانجام رسید و تولید شد. 

مریم سعادت بازیگر این فیلم گفت: یک روز آقای حاتمی کیای جوان من را صدا کردند و گفتند که گریم شوم تا ببینیم کاراکتر «زهرا خانم» از من بر می‌آید یا نه که خدا را شکر تست‌های گریم موفقیت آمیز بود و من به این فیلم پیوستم. من خیلی از فیلم‌هایی که بازی می‌کنم راضی نیستم و همیشه دوست دارم بهتر بازی کنم. من همیشه دنبال نقش‌های خاص هستم، نقش‌هایی که از خودم دور است. 

یوسف حاتمی‌کیا بیان کرد: هر کدام از عوامل اگر نبودند این فیلم ساخته نمی‌شد، ما واقعاً پشت صحنه مثل یک خانواده بودیم. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.