رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر از پرداخت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد در سال جاری خبر داد.

پرداخت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا آرامیان  با بیان این‌که ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شد، اظهار کرد: ۴۵۲ نفر از این تسهیلات استفاده کرده‌اند و فرصت اشتغال‌زایی برای بیش از هزار نفر مهیا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر افزود: ۳۰۰ نفر متقاضی در نوبت دریافت تسهیلات هستند که پرونده‌های آنان تکمیل شده و به محض تخصیص اعتبار به بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت می‌شود، همچنین سود این تسهیلات چهار درصد است.

وی گفت: از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی مددجویان و اشتغال‌زایی آنان است که با پرداخت تسهیلات کم بهره، این هدف محقق شده است.

آرامیان از تحویل ۸۱ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو طی سال جاری خبر داد و افزود: در آخرین دوره، ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اعطا شده که ارزش آن‌ها هر کدام ۲۰ میلیون تومان است که نیمی از این مبلغ توسط کمیته امداد و الباقی توسط خیرین تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر تأکید کرد: وسایل تأمین شده برای این نوعروسان از تولیدات داخلی شامل اجاق گاز فردار، لباسشویی تمام اتومات، یخچال فریزر، جارو برقی و تلویزیون ۳۲ اینچ بوده است.

وی اظهار کرد: ۵۲ نفر از نوعروسان دیگر شهرستان کاشمر در نوبت دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم با تأمین اعتبار و حمایت خیرین، وسایل اولیه زندگی این عزیزان نیز تهیه شود.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.