۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 787348

ممکن است شما هم نام برند های مختلف ایمپلنت دندان را شنیده و متوجه تفاوت قیمت و ارزان بودن برخی از آن ها شده باشید. اما خوب است بدانید انتخاب جنس ایمپلنت در نتیجه نهائی درمان و کاشت ایمپلنت دندان بسیار تاثیر گذار است.

ایمپلنت دندان در «ایمپلنتیا»

امروزه بسیاری از مراجعه کنندگان در مورد برند های مختلف ایمپلنت آشنایی دارند. اما برخی مراجعه کنندگان در انتخاب جنس ایمپلنت در ایمپلنتیا دچار مشکل می شوند. لازم به ذکر است برندهای معتبر جهانی به بیماران این اطمینان را می دهند که درمان آن ها با موفقیت بالا و بدون مشکل انجام خواهد شد.

در ادامه قصد داریم انواع برند ها و مارک های ایمپلنت دندان را بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین جنس ایمپلنت را برای درمان و کاشت ایمپلنت خود انتخاب نمایید.

انتخاب بهترین جنس ایمپلنت دندان
می توان گفت میزان سابقه و موفقیت شرکت تولید کننده ایمپلنت  از فاکتور های مهم در انتخاب جنس ایمپلنت دندان در ایمپلنتیا می باشد. کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا با در نظر گرفتن سال های فعالیت یک شرکت و هم چنین تاییدیه های کسب شده و بررسی نوع متریال به کار برده شده در ساخت ایمپلنت اقدام به همکاری و خرید ایمپلنت برای شما مراجعه کنندگان عزیز می نماید.

در صورتی که یک کارخانه تولید ایمپلنت سابقه ۱۰ سال فعالیت در زمینه تولید ایمپلنت دندان و صادر کننده محصولات خود به سراسر دنیا می باشد، می توان گفت نشان از مرغوبیت و کیفیت ایمپلنت های تولید شده توسط آن شرکت دارد. هم چنین از دیگر مزایای برندهای مشهور تولید کننده می توان به دردسترس بودن قطعات و اجزای مختلف ایمپلنت اشاره کرد، زیرا در صورتی که هر یک از قطعات ایمپلنت با مشکل مواجه شود، به آسانی می توان اقدام به تهیه و تعویض آن بدون هزینه های اضافی نمود.

ایمپلنت دندان

معمولا شرکت هایی که بهترین نوع و جنس ایمپلنت دندان را ارائه می دهند به دلیل اطمینان از محصول تولید شده محصولات خود را با ضمانت و گارانتی به فروش می رسانند. ایمپلنت های تولید شده توسط شرکت های معتبر الزامات سازمان FDA را رعایت نموده و کیفیت قابل قبول همراه با دوام مناسب را در راستای تولید ایمپلنت دندان در نظر می گیرند. در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا همواره با توجه به نیاز بیمار انتخاب بهترین جنس ایمپلنت بر اساس نیاز بیمار و تاییدیه سازمان FDA انجام می شود. معمولا دندانپزشکان از ایمپلنت های پیشرفته استفاده می کنند و ایمپلنت های دندانی که از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند  را مورد استفاده قرار می دهند.

معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در جهان کدام است؟
امروزه بیش از ۱۵۰ کشور در دنیا قطعات ایمپلنت دندان را تولید می کنند که از مشهورترین و معروف ترین آن ها به کارخانه های استرومن و نوبل بیوکر می توان اشاره نمود. سیستم های ایمپلنت دندان برای شرایط متفاوت کلینیک های دندانپزشکی طراحی می شوند و انتخاب بهترین سیستم ایمپلنت دندان برعهده متخصص ایمپلنت می باشد.

از مهم ترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان که در تولید ایمپلنت های با کیفیت و مرغوب به شهرت جهانی رسیده اند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱.شرکت اشترومن (Straumann ): از جمله شرکت های سوئیسی مشهور که ایمپلنت هایی مبتکرانه ، متنوع و دقیق را برای کاربردهای مختلف دندانپزشکی تولید می کند.

۲.شرکت نوبل بیوکر Nobel Biocare  یا Danaher: دفتر مرکزی این شرکت واقع در سوئیس می باشد و همواره توانسته خدمات خود را به بیش از ۸۰ کشور دنیا عرضه کند.

۳.دنتس پلای سیرونا  Dentsply Sirona یا  سابق Astra Tech: ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت به بیش از ۱۲۰ کشور در دنیا صادر می شود و دفاتر فروش متعددی در سراسر جهان دارد.

۴.زیمر بیومت Zimmer Biomet: از معروف ترین برند ها و شرکت های آمریکایی در تولید ایمپلنت دندان شرکت زیمر بیومت می باشد. این شرکت محصولاتی با کیفیت بسیار عالی که هزینه بالایی دارد تولید و عرضه می کند. از جمله بهترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان در جهان به شمار می آید.

۵.بیوهوریزون  BioHorizon :  این شرکت توانسته پیشرفته ترین و به روزترین ایمپلنت های دندان را تولید کند و در سراسر جهان مشهور شود. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۷ در آمریکا آغاز کرد و با تولید ایمپلنت های مخروطی شکل توانست در بین شرکت های مشهور سازنده ایمپلنت جای گیرد.

این شرکت ها بیش از ۳۰ سال سابقه تولید ایمپلنت دندان را دارند و هرساله تلاش می کنند بر کیفیت و دوام محصولات تولید شده خود بیفزایند. ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت ها به سراسر جهان توزیع می شود و طرفداران زیادی دارد. می توان گفت تمام کشورهای جهان از ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت ها استفاده می کنند و اجزا و قطعات مختلف ایمپلنت های ارائه شده توسط این شرکت ها قابل دسترس می باشد.

بهترنی جنس ایمپلنت

کدام کشورها بهترین جنس ایمپلنت را تولید می کنند؟
آمریکا و سوئیس از جمله بهترین کشورهایی هستند که ایمپلنت های مرغوب و با کیفیت را تولید می کنند و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می کنند. سایر کشور ها از جمله کره جنوبی، برزیل ، کاستاریکا و غیره نیز توانسته اند ایمپلنت هایی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول را تولید و به جهان عرضه کنند.

 جنس ایمپلنت در ایمپلنتیا چگونه انتخاب می شود؟
اولین و مهم ترین نکته در انتخاب  جنس ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا داشتن تاییدیه سازمان FDA در ساخت ایمپلنت دندان می باشد. بهتر است کاشت ایمپلنت دندان خود را زیر نظر متخصص انجام دهید نه دندانپزشک عمومی زیرا کاشت ایمپلنت و انتخاب برند متناسب با نیاز بیمار، نیازمند تخصص و آموزش های لازم است.

ایمپلنت تیتانیومی بهتر است یا ایمپلنت سرامیکی؟
تمام شرکت های معتبر جهانی در تولید ایمپلنت های خود از تیتانیوم به دلیل سازگاری بالا با بدن انسان استفاده می کنند. اما در صورتی که بیمار واکنش آلرژیک نسبت به تیتانیوم داشته باشد، لازم است از ایمپلنت های سرامیکی برای کاشت ایمپلنت دندان او مورد استفاده قرار بگیرد.ایمپلنت های زیرکونیا نیز نوعی ایمپلنت سرامیکی می باشد که به دلیل فلزی نبودن جنس آن، امکان ترک خوردگی و حتی شکستن در این نوع از ایمپلنت های سرامیکی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.