رییس‌جمهور تاجیکستان در پیام تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، با ابراز رضایت از دستاوردهای قابل توجه در همکاری‌های گسترده دو کشور گفت: ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط در عرصه‌های محتلف به نفع مردمان با نظرداشت روحیه حسن تفاهم و اعتماد هستیم.

امامعلی رحمان: خواهان گسترش بیش از پیش روابط با ایران در عرصه‌های مختلف هستیم

به گزارش قدس آنلاین، امامعلی رحمان در پیام تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آورده است: به جنابعالی و مردم جمهوری اسلامی ایران، از طرف خود، دولت و مردم جمهوری تاجیکستان به مناسبت سالگرد جشن ملی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: ضمن اظهار رضایت از دستاوردهای قابل توجه در همکاری‌های گسترده دو کشور، ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط در عرصه‌های محتلف به نفع مردمان با نظرداشت روحیه حسن تفاهم و اعتماد هستیم و ادامه تلاش‌های طرف‌ها را در این راستا، از جمله در زمینه گفت‌وگوهای پیوسته سطح عالی مهم ارزیابی می‌کنیم.

رییس‌جمهور تاجیکستان در این پیام خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که با عزم و اراده و سعی و اقدامات سازنده مشترک، ظرفیت‌های موجود جهت توسعه روابط تاجیکستان و ایران در همه حوزه‌های مورد اهتمام در آینده نیز مورد استفاده ثمربخش قرار خواهد گرفت.

امامعلی رحمان با تجدید تبریکات خود، از خداوند متعال برای رییس جمهور کشورمان سلامتی کامل و توفیق و کامیابی‌های فراوان و برای مردم ایران که «دوست مردم تاجیکستان» خواند، صلح و ثبات، بهروزی، پیشرفت و شکوفایی روزافزون آرزو کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.