فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس باید با پشتوانه قانونی و مقتدرانه انجام وظیفه کند، امروز خواسته و تاکید ما بازنگری در قوانین و قانون به‌کارگیری سلاح و برخی آیین‌های دادرسی است.

 بازنگری در قانون به‌کارگیری سلاح ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری امروز  در آیین افتتاح مرکز آموزش عمومی شهید مطهری در نیشابور افزود: سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می کنند چرا که امنیت خط قرمز پلیس است و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهد کرد.  

وی اضافه کرد: پلیس با تجهیزات نوین و توجه به اصل کارآمدی در مسیر هوشمندی گام برمی‌دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: امنیت و خدمتگزاری از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است بخش انتظامی کشور در موضوع امنیت از ستون های اصلی به شمار می رود و پلیس در موضوع خدمتگزاری به مردم اراده ای راسخ و مستحکم دارد.

سردار اشتری گفت: امروز امنیت باثبات و فراگیری در کشور برقرار است و به برکت خون شهدا، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه و مجاهدت مجموعه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی، شاهد این اقتدار و امنیت هستیم.  

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: در راستای تشدید طرح های برخورد با اراذل و اوباش در روزهای گذشته تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت و اراذل با همت پلیس در سراسر کشور دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.  

سردار اشتری ادامه داد: وجود مراکز آموزشی انتظامی اثرات بسیار خوبی دارد و ضمن فراهم سازی شرایط آموزشی برای انجام خدمت مقدس سربازی، در ایجاد نظم و امنیت نیز نقش مهمی دارند.  

وی خاطرنشان کرد: خیران امنیت ساز، پشتوانه‌های مستحکم نظم و امنیت هستند، خیران و مسوولان شهرستان نیشابور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همراه با تلاش و همکاری مسوولان نظامی و پیگیری فرماندهان انتظامی استان در فراهم کردن این مجموعه تلاش ارزشمندی داشتند تا امروز این مرکز آموزش به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد.  

سردار اشتری افزود: امکان ارتقای ظرفیت مرکز تا پنج برابر کنونی وجود دارد و با زمینه سازی زیرساخت‌ها شاهد ارتقای ظرفیت آن خواهیم بود.  

بازدید از کلانتری ۱۱ قدمگاه شهرستان "زبرخان" و برگزاری آیین کلنگ زنی ساختمان ستاد انتظامی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر سردار اشتری به استان خراسان رضوی بود.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.