بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که استقلال با توجه به دیدارهای دشواری که دارد در آینده امتیاز از دست خواهد داد.

محرمی: از موی بلند من ایراد گرفتند اما بازیکنان فعلی آرایش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی محرمی در مورد پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از سوپر جام که از دست دادیم، بازی خوبی را از پرسپولیس دیدیم. تیم بابت اتفاقات نقل و انتقالات، درگیر مسائل روحی - روانی بود و از این نظر در وضعیت خوبی قرار نداشت.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نتوانست با بازیکنانی که نیاز دارد، قرارداد ببندند، گفت: نمی‌دانم شاید کم لطفی به پرسپولیس بود. با آمدن رامین رضاییان مقداری از مشکلات‎‌مان حل می‌شود. پول هم باشد، وضعیت بهتر می‌شود.

محرمی ادامه داد: اینکه پرسپولیس نساجی را برد کار بزرگی بود. نساجی جزو بهترین تیم‌های لیگ است و خوب بازی می‌کند. مربیان این تیم با دانش هستند و فکر می‌کنم نساجی به هیچ تیمی باج نداده و همیشه بازی خوبی انجام داده، اما مقابل پرسپولیس نتوانست امتیاز بگیرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چه چیزی برای رسیدن به قهرمانی دوباره کم دارد، گفت: از نظر من چیزی کم نداریم هر چند اگر یک تمام کننده به تیم اضافه می‌شد خوب بود. در بازی با نساجی هم دو گل را هافبک‌ها زدند و یکی را پاکدل که بعد از مدت‌ها پایش به گل باز شد. ششمین قهرمانی در دسترس پرسپولیس است و هنوز هم شانس قهرمانی برای تیم‌های بالانشین وجود دارد. اول فصل هم گفتم تیم‌ها به هم امتیاز می‌دهند. کسی فکر نمی‌کرد سپاهان این تعداد باخت بیاورد یا همین گل‌گهر اگر امتیازش کم نمی‌شد بالای جدول بود. استقلال هم صددرصد در ادامه امتیاز از دست می‎دهد. بازی‌های سخت‌شان مانده و با پرسپولیس هم بازی دارند. حواشی هم ممکن است به وجود بیاید و در این شرایط فقط حاشیه است که باعث افت تیم‌ها می‌شود.

محرمی در ادامه در مورد اینکه موافق ماندن اسکوچیچ در تیم ملی است یا نه، خاطرنشان کرد: نتایجی که او گرفته، قابل قبول بوده است. چهار بازی مرحله اول را بردیم. بعد هم با اقتدار از مرحله بعدی به جام‌جهانی صعود کردیم. این تیم باید تدارکات مناسبی داشته باشد، بازی‌های خوب انجام دهد و از طرف مسئولان خوب حمایت شود نه اینکه صرفاً به جام‌جهانی برویم که سوم و چهارم گروه شویم. باید به دنبال صعود از مرحله مقدماتی باشیم.

محرمی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست داشت در پایان دوره بازیگری، در فوتبال ایران مربیگری می‌کرد، اظهار داشت: من که دوست داشتم. کلاس رفتم و مدرک C هم گرفتم اما  گفتند موهایت بلند بوده، من هم گفتم موی بلند که چیزی نیست، حالا بازیکنان، هم زیر ابرو برمی‌دارند و هم خالکوبی‌ و آرایش می‌کنند. نمی‌دانم باید چه کار می‌کردم. می‌توانستم مدرک B و A هم بگیرم که خیلی دانشم بالاتر می‌رفت اما گفتم بروم و پول هم بدهم و مدرک بگیرم، اما هیچ کسی به من تیم ندهد، چه فایده‌ای دارد؟ خودم چیزهایی به لحاظ تئوری و عملی می‌دانستم و کلاس رفته بودم. همان کلاس C کلی مفید بود، اگر دوره‌های پیشرفته هم می‌رفتم خیلی بهتر می‌شدم، ولی قسمت نشد.

بازیکن سابق فوتبال ایران در مورد اینکه اگر مربی می‌شد اولین اصلی که به بازیکنانش می‌گفت، چه بود؟ گفت: اینکه خودشان باشند، بازی خودشان را انجام دهند، ساده بازی کنند و فوتبال را سخت نکنند. خیلی از کارهای تاکتیکی بستگی به شرایط تیم و تیم مقابل دارد و خود به خود آدم در بازی‌ها انجام آبدیده می‌شود. به هرحال مربی نشدم و حالا هم در فوتبال هستم. کنار تیمم بوده و بازی‌های تیم مورد علاقه‌ام (پرسپولیس) را نگاه می‌کنم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.