سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران با تایید مثبت شدن تست کرونای ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: با این شرایط بهنام یخچالی را در این پنجره نخواهیم داشت.

تست کرونا ملی پوش بسکتبال مثبت شد/ یخچالی پنجره جام جهانی را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود عماری  افزود: لحظاتی پیش مطلع شدیم که بهنام یخچالی مجوز سوارشدن به هواپیما را پیدا نکرده و به دلیل مثبت شدن تست کرونایش نمی تواند به ایران سفر کند.

وی ادامه داد: طبق قوانین در کشور مبدا، او ۵ روز باید به قرنطینه برود و پس از آن تست دوم گرفته خواهد شد اما با این وضعیت او را در این پنجره جام جهانی در اختیار نخواهیم داشت و باید بدون حضور او به مصاف رقبای خود برویم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص سایر نفرات تاکید کرد: مشکلی وجود ندارد و سایر نفرات در حال حاضر در آمادگی کامل هستند،‌ فهرست ۱۷ نفره ای از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد که در روزهای آینده به ۱۴ نفر کاهش خواهد یافت تا برای بازی بتوانیم از ۱۲ مهره خود استفاده کنیم.

گفتنی است از سوی مصطفی هاشمی اسامی ۱۷ ملی پوش کشورمان بر این اساس اعلام شد:

۱-متین آقاجان‌پور – کاله
۲-محمد جمشیدی – شهرداری گرگان
۳-محمد حسن‌زاده – مهرام تهران
۴-نوید خواجه‌زاده – آویژه صنعت پارسا مشهد
۵-سعید داورپناه – مهرام تهران
۶-احسان دلیرزهان – پالایش نفت آبادان
۷-نوید رضایی‌فر – شیمیدر قم
۸-آرمان زنگنه – ذوب آهن اصفهان
۹- اصغر کاردوست – صنعت مس کرمان
۱۰- ارسلان کاظمی – ذوب‌آهن اصفهان
۱۱-مهدی کامرانی – مهرام تهران
۱۲-سجاد مشایخی – ذوب آهن اصفهان
۱۳-سالار منجی – شیمیدر قم
۱۴-میثم میرزایی – شهرداری گرگان
۱۵-محمدسینا واحدی – شیمیدر قم
۱۶-بهنام یخچالی – MBC آلمان
۱۷-محمد یوسف‌وند – شیمیدر قم

کادر فنی : مسعود عماری (سرپرست)، مصطفی هاشمی (سرمربی)، مهران حاتمی (مربی)، کامران جمشیدوند (مربی)، بهروز مهدوی (بدنساز) و سیدعلی حلّی‌ (تدارکات).

تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی رفت پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ روز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه به مصاف تیم قزاقستان و روز یکشنبه ۸ اسفند ماه به مصاف تیم سوریه خواهد رفت. این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.