سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در رقابت با استقلال برای قهرمانی پا پس نمی‌کشد، گفت: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است ولی بازیکنان ما هم تسلیم نمی‌شوند.

برای قهرمانی برابر استقلال تسلیم نمی‌شویم/ رضاییان بهتر هم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی بعد از برد دو بر صفر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی را بردیم. به کادر فنی آلومینیوم تبریک می گویم چون تیمی ساخته اند که فنی و تاکتیکی بازی می کنند. آنها موقعیت داشتند.

وی افزود: خیلی از دقایق بازی تحت فشار بودیم. به نظرم می توانستیم در آن فشار بیشتر پاس بدهیم. باید تصمیمات بهتر می گرفتیم. زیاد هماهنگ نشان ندادیم ولی نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. از بچه ها تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره گلزنی دو بازیکن تعویضی اش در این مسابقه تاکید کرد: فکر می کنم بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمتشان را کشیدند. در آن دو صحنه که گل زدیم، بازیکنان جدید ما انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها کمک کرد گل بزنند. وقتی تیمی می برد همه تیم می برد و وقتی می بازد، من باخته ام. به همه تبریک می گویم چون زحمت کشیدند.

گل محمدی درباره کورس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: هنوز هفته های زیادی باقی مانده است. استقلال تیم با انگیزه ای است و امسال خوب تقویت شده است. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و برای هر تیمی مشکل ساز است و بردهای خوبی داشته. امسال ما نتوانستیم در بحث نثل و انتقالات خیلی قوی ظاهر بشویم ولی پا پس نمی کشیم. بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند. قهرمانی هایی که تجربه کرده ایم خیلی کمک می کند تا بازیکنان شخصیت قهرمانی را داشته باشند و تا آخرین هفته مسابقات بجنگند و تسلیم نشوند. این کار را بچه های ما بلد هستند.

وی درباره شرایط رامین رضاییان گفت: اولین بازی رامین بود. بازی سختی بود و در مجموع عملکرد خوبی داشت. جا دارد که بهتر هم بشود. فکر می کنم رامین می تواند بهتر از این باشد. از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط ایده آل را ندارد ولی مسابقات به او کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاتی که می افتد مختص فوتبال ایران است. شخصا به این مسائل خیلی توجه ندارم. آنقدر مسائل بزرگ و کوچک داریم که باید تمرکزم روی این بحث ها باشد. هرکسی بخواهد رئیس فدراسیون باشد وظیفه ما این است که به مشکلات تیممان رسیدگی کنیم و سعی کنیم بهتر باشیم و پیشرفت کنیم. صحبتی درباره تغییر و تحولات ندارم و برای هرکسی که کار می کند، آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.