رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت:  از شروع اعلام دولت برای ثبت نام جوانان و افراد فاقد زمین و مسکن هنوز در بردسکن اقدامی صورت نگرفته است و در اول راه هستیم.

نهضت مسکن ملی در بردسکن در اول راه هست

رضا احمدی فر در گفت و گو با قدس انلاین در بردسکن اظهار کرد: هنوز پس از ۵ ماه از آغاز طرح دولت  سیزدهم  برای تامین مسکن افراد فاقد زمین  و مسکن در شهرستان  نتیجه ای حاصل نشده و عملا فقط مردم ثبت نام داشته اند .
احمدی فر با بیان اینکه تعداد ۲۵۰۰ نفر در دو شهر بردسکن و انابد تا کنون ثبت نام نموده اند و تعداد ۵۰۰ نفر بصورت نهایی تایید شده اند، افزود: هنوز هیچ مکانی برای ساخت مسکن  این افراد در بردسکن در نظر گرفته نشده است لذا راه و شهرسازی  که متولی تامین زمین است باید بیش از این تسریع کند تا شهرستان  از قافله ساخت مسکن در کشور عقب نماند.
وی به تسهیلات اعطایی به افراد تایید شده اشاره  و اظهار کرد: در حال حاضر برای هر متر مربع ۵.۵ میلیون تومان هزینه ساخت در نظر گرفته شده است که مثلا یک واحد ۱۰۰ متری ۵۵۰میلیون تومان حداکثر برای یک جوان هزینه در بردارد که تسهیلات در نظر گرفته شده ۲۵۰ میلیون تومان است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن ، روش های مختلف ساخت مسکن را برای جوانان در اجرای این طرح برشمرد و افزود:  ساخت مسکن از زمان شروع دوساله خواهد بود و لذا طی مدت دو سال باید علاوه بر تسهیلات در نظر گرفته شده  فرد تایید شده در صورت اینکه تورمی برای ساخت  و اقلام و مصالح ساختمانی را نداشته باشیم  از خود حدود ۲۵۰ میلیون تومان داشته باشد.
قیر داریم ولی هنوز دهیاران نتوانسته اند جذب کنند
احمدی در ادامه این گفتگو به  کندی فعالیت های عمرانی در روستاها اشاره کرد و اظهار داشت:  بیش از ۴۷۵ تن قیر سهمیه در شهرستان داریم که با توجه به هزینه های بالای عمران و آبادانی از جمله آسفالت معابر، دهیاران قادر به جذب قیر نبوده اند که می طلبد تدبیری صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.