حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه چرا دو بازیکن این تیم ناگهان جدا شدند تا تعداد بازیکنانی که نیم فصل از این باشگاه می‌روند به عدد ۱۰ برسد، گفت:« هرتیمی درنقل وانتقالات براساس تفکرات سرمربی خود پیش می‌رود. سیاست مربیان استقلال جدایی هشت بازیکن بوده و به نظر من باید از فرهاد مجیدی پرسید چرا و به چه دلیل این تعداد بازیکن جدا شده‌اند. برای نتیجه‌گیری درباره این موضوع قدری زود است. اما درباره ماجرای جدایی یزدانی و مرادمند که تعداد جداشده‌های استقلال را به عدد ۱۰ رسانده باید بگویم هیچ راهی پیش‌روی باشگاه استقلال نبود که از این ماجرا جلوگیری کند. یزدانی و مرادمند براساس قانون سربازند و باید به خدمت مقدس سربازی بروند».

با جدایی دو بازیکن دنیا به آخر نمی‌رسد

روشن درباره اینکه چرا باشگاه استقلال پیش‌بینی این ماجرا را نکرده، این واکنش را نشان داد:« برای من هم عجیب است که چرا پیش بینی نکردند. رفتن عارف آقاسی نیز دراین شرایط که احتمال می‌دادند دو بازیکن از تیم جدا شوند، بسیار عجیب تراست. با این حال امیدوارم استقلال همچنان بتواند درصدرجدول به کارش ادامه دهد. چون نتایج خوبی بدست آمده است وفرهاد مجیدی هم برای این تیم زحمت زیادی کشیده است». 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حواشی به وجود آمده بعد از اخراج غفوری نیز این جملات را به زبان آورد: «این مسائل نباید از تیم بیرون بزند. موضوع وریا به اعتقاد من مسئله خاصی نبود وباید به طور پنهان با این ماجرا برخورد می‌کردند. امیدوارم این مشکلات به استقلال لطمه نزند؛ چون احساس می‌کنم استقلال دارد از درون خودش به خودش لطمه می‌زند». 
روشن درباره جو روانی حاصل از جدایی مرادمند و یزدانی این جملات را به زبان آورد:« استقلال درهرحال تیم بزرگی است و درحالی که من به سیاست‌گذاری‌ها درنقل وانتقالات انتقاد دارم، اما براین باورم که با جدایی این دو بازیکن دنیا برای استقلال به آخر نخواهد رسید وباید طوری قدم برداشت که احساس نشود استقلال به بازیکنی وابسته است». 
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه پیش بینی می‌کند این تیم درنهایت چه جایگاهی را بدست می‌آورد، این توضیحات را ارائه کرد:« استقلال باید جایگاهش را درصدر جدول حفظ کند. هواداران خواستار قهرمانی هستند و با وجود جدایی این بازیکنان من انتظار دارم فرهاد مجیدی و بازیکنان قابلیت ماندن درصدرجدول را داشته باشند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.