۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
کد خبر: 789036

خبر دادند، نیروهای صدام به جاده آبادان رسیده اند و شهر نصف روز نشده سقوط می کند!

آیت‌الله غلامحسین جمی از یاران امام خمینی(ره) و امام جمعه آبادان به سرعت با گروهی کوچک از مدافعان شهر جلسه ای گذاشتند.
پیام این جلسه کوتاه بود و در رادیوی مقاومت مردم آبادان قرائت شد:«اینجا آبادان، صدای جمهوری اسلامی ایران... این پیام مقاومت آبادان است... امروز تا آخرین قطره خون از خاک پاک میهن حفاظت می کنیم. هر آبادانی انقلابی و غیرتمندی که توان دفاع از شهر را دارد، به مساجد و پاسگاه ها مراجعه کند. مردم غیور آبادان، شهر در دست نیروهای انقلابی است، خدا یار و یاور رزمندگان اسلام است. حسبنا الله و نعم الوکیل»
آبادان از ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ، در محاصره ای تاریخی قرار گرفت که زاویه‌ای ۲۷۰ درجه داشت و نیروهای مدافع شهر دست خالی و با کمترین تجهیزات تا ۷ مهر ۱۳۶۰ (عملیات ثامن‌الائمه یا شکست حصر آبادان) اجازه ورود ۱۶ تیپ و لشکر عراقی را به آبادان ندادند.

رزمندگان و مردم آبادان، با اتکال به خداوند، یکسال و در محاصره شدید، مقابل سخت ترین حملات زمینی، هوایی و دریایی بعثیان مقاومت کردند. تمام بظاهر ابرقدرت های دنیا از آمریکا و شوروی تا کشورهای غربی و عربی و عبری، پشت صدام و رژیم بعث بودند، اما دست خدا بالاتر از هر قدرت و نیرویی است.
اوکراین به عنوان دومین کشور بزرگ اروپایی  به لحاظ وسعت و با ۴۴ میلیون جمعیت و انواع و اقسام پیمان ها با اروپا و آمریکا و حمایتهای نامحدود تسلیحاتی کدخدا، ۲۴  ساعت هم مقابل روسها دوام نیاورد! خارکیف به دست روسها سقوط کرده و کیف پایتخت اوکراین هم در آستانه سقوط است.
بله فرق است بین ایمان به خدا و کدخدا...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.