در آستانه سفر رئیس جمهور به استان مازندران جلسه ویژه مجمع نمایندگان این استان با معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور پایان هفته به استان مازندران سفر می‌کند

‏به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان مازندران ، در این جلسه که به مدت ۲ ساعت در محل نهاد ریاست جمهوری امروز برگزار شد، آخرین وضعیت طرح‌های توسعه مازندران و چگونگی اختصاص اعتبار از محل سفر آیت الله رئیسی برای شتاب بخشی اجرای آنها مورد بررسی قرار گرفت. 

 ‏نمایندگان مازندران در این جلسه با تاکید بر انباشت مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در مازندران خدمات دهی ملی این استان را ویژگی مثبت وموثر آن در مقایسه با دیگر استان‌ها بیان کردند.

 ‏اعضای این مجمع همچنین با اشاره به وجود حدود۵هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران که برخی از آنها قدمت ۲۰ ساله دارد خواستار تعیین تکلیف آنهاشدند.

 ‏نمایندگان مازندرانی خانه ملت با اشاره به نظام مسائل استان در زمینه پسماند، ترافیک، محیط زیست، راه‌ها ،کشاورزی، صنعت و بهداشت و درمان و سایر موارد اساسی بر ضرورت پشتیبانی دولت از اجرای طرح های توسعه اولویت دار در مازندران تاکید کردند.

 ‏دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در ادامه با اشاره به پتانسیل‌ها و مزیت‌های اقتصادی، فرهنگی واجتماعی مازندران توجه به استان‌های شمالی را رویکرد اساسی دولت عنوان و تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم در عرصه توسعه عدالت محوری و رفع تنگناهای اقتصادی، فرهنگی وعمرانی است.

 ‏سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تجلیل از ایثارگری مردم مومن وانقلابی مازندران در طول انقلاب بویژه دفاع مقدس عزم و روحیه انقلابی آنان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را ستود.

 ‏وی با اشاره به مشکلات عمده مازندران بویژه در بخش گردشگری، محیط زیست،کشاورزی و صنعت گفت: با نگاه توسعه‌ای دولت سیزدهم مشکلات اساسی مازندران برطرف خواهد شد.


مرتضوی با اشاره به سفر پایان هفته جاری رئیس جمهوربه مازندران گفت: در این سفر با رویکرد جدید مشکلات مهم مازندران بررسی و تصمیمات اساسی اتخاذ خواهدشد.

 ‏گفتنی است در این جلسه هریک از نمایندگان مازندران با تشریح روند اجرای طرح‌های توسعه حوزه انتخابیه متبوع‌، اولویت‌های مربوط به سفر آتی رئیس جمهور را برشمرده و خواستار تصمیم‌گیری دولت در این ارتباط شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.