معاون بازرگانی هما گفت: ایران ایر تنها مجوز برگزاری یک پرواز فوق العاده به لهستان داشت و اگر قرار به ادامه این پروازها باشد، نیاز به اخذ مجوزهای جدید است.

فعلا پرواز دیگری برای انتقال ایرانیان از اوکراین انجام نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم جلالی درباره پرواز بازگشت ایرانیان مقیم اوکراین، اظهار کرد: صبح امروز به همراه کاپیتان محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شدیم و از ایرانیانی که با پرواز ایران ایر از لهستان به تهران برگشتند، استقبال کردیم.

وی درباره اینکه آیا پروازهای بعدی هم برای انتقال ایرانیان از اوکراین به تهران خواهیم داشت؟ افزود: فعلاً برای انجام همین یک پرواز درخواست داشته ایم و امیدواریم با همین پروازی که صبح امروز انجام شد، مشکل برطرف شود.

معاون بازرگانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) یادآور شد: اگر درخواست دیگری برای انجام پروازهای بازگشت دیگر ایرانیان از شرق اروپا داشته باشیم، باید مجوز پروازهای فوق العاده جدید از مبادی ذی ربط دریافت شود.

وی ادامه داد: ما به صورت تک پروازی درخواست مجوز داده بودیم که این یک پرواز هم از طریق ورشو انجام شد.

گفتنی است؛ با پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری، ‌وزارت امور خارجه و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته ‌هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با شماره پرواز ۳۵۱۳ ‌فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد ورشو لهستان برای‌ انتقال هموطنان ایرانی که خود را از اوکراین به لهستان رسانده بودند، ترک کرد.

این پرواز فوق‌العاده حامل ایرانیان مقیم اوکراین امروز از ورشو پرواز کرد و ساعت‌ ۰۷:۰۹ ‌امروز دهم اسفند در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.