مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: ساعت سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محورهای حرم مطهر رضوی در نوروز ۱۴۰۱به مدت ۲ساعت بعد از پایان زمان عادی سرویس دهی ادامه خواهد داشت.

افزایش ناوگان و ساعت سرویس دهی خطوط حرم مطهر رضوی /تدارک ۵۰۰دستگاه اتوبوس برای زمان تحویل سال

علی اصغر نیشابوری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: برای خدمت رسانی و  میزبانی شایسته از زائران نوروزی ۱۴۰۱ مشهد الرضا برنامه های  خاصی  در سازمان  اتوبوسرانی  مشهد بویژه در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی در نظرگرفته شده است.

وی افزود: ساعت سرویس دهی  خطوط اتوبوسرانی در محورهای  حرم مطهر رضوی  در نوروز ۱۴۰۱به مدت ۲ساعت بعد از پایان زمان عادی سرویس دهی ادامه خواهد داشت همچنین ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی برای نوروز ۱۴۰۱  بویژه در زمان های خاص نظیر نماز ظهر و مغرب تقویت خواهد شد تا نمازگزاران و زائران با مشکلی برای برگشت به محل سکونت مواجه نشوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد  با بیان اینکه برای سخنرانی احتمالی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی نیز برنامه ریزیهای لازم صورت گرفته است،  ادامه داد: برای زمان تحویل سال نیز برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان و زائران  ۵۰۰دستگاه اتوبوس  از مبداء حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف شهر مشهد در نظر گرفته شده است . همچنین برای مناسبت های خاص نظیر نیمه شعبان نیز افزایش ساعت سرویس دهی و تقویت ناوگان در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی در مورد رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضدعفونی اتوبوسها نیز گفت: اگرچه هر دستگاه اتوبوس روزانه چهار مرتبه ضدعفونی  کامل اعم از صندلی ها، نرده ها، سقف، کف و پنجره ها  می شود  اما توصیه ما به زائران و مسافران محترم این است که همچنان دستورالعمل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک را به طور جدی رعایت کرده و بدون داشتن حداقل یک ماسک وارد اتوبوسها نشوند  اگرچه  این موضوع توسط بازرسان سازمان اتوبوسرانی  و دانشگاه علوم پزشکی نیز به طور مرتب کنترل  و رصد می شود و در صورت لزوم تذکرات لازم به افراد داده خواهد شد.

نیشابوری افزود: برای اتوبوسران ها نیز دوره های آموزشی مختلف از جمله با سرفصل  فرهنگ میزبانی از زائران  با هدف خدمت گذاری بهتر به زائران و مجاوران نیز به طور مجازی در حال برگزاری است که با استقبال خوبی از سوی اتوبوسران ها در بخش دولتی و خصوصی مواجه شده است.

وی ادامه داد: بازرسان این سازمان به منظور نظارت و کنترل تردد اتوبوس ها  در ایام نوروز نیز به طور محسوسی بویژه  در  محورهای اطراف حرم مطهر رضوی افزایش خواهند یافت و همچنین زائران و مسافران در صورت مشاهده هر گونه مساله ای می توانند از طریق تلفن ۱۳۷ موارد را گزارش کنند تا  در کوتاهترین زمان ممکن مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.