مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) گفت: همت و تلاش خالصانه اهالی روستای کردر رضوی موجب شد تا سطح برگزاری جشنواره فرهنگی هنری آسمان هشتم از استانی به ملی ارتقا یابد.

سطح جشنواره آسمان هشتم از استانی به ملی ارتقا یافت

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم ذاکری سه شنبه شب در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری آسمان هشتم در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد: با وجود همه کاستی ها و مشکلات، مردم خوب و ولایتمدار روستای کردر رضوی عقب نشینی نکردند و برگزاری این جشنواره نتیجه همت والای آنان و حمایت های اداره کل هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور است.

وی در ادامه به سابقه جشنواره در روستای کردر رضوی اشاره کرد و افزود: اهالی این روستا در سال ۸۶ جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم با هدف ترویج فرهنگ رضوی را آغاز کردند و تا کنون ۱۱ دوره جشنواره در سطح شهرستانی و استانی برگزار شده است که به امسال به ملی ارتقا یافت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی ادامه داد: نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری آسمان هشتم از امروز به مدت ۳ روز در پنج رشته سرود، تئاتر، فیلم کوتاه، کتابخوانی و صنایع دستی در حال برگزاری است.

وی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره نیز ۱۲ اسفند برگزار و از برگزیدگان رشته های پنج گانه تجلیل خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.