مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اولین پرواز مستقیم برای اعزام زائران استان به سوریه امروز و همزمان با ولادت امام حسین(ع) از مشهد به مقصد دمشق صورت خواهد پذیرفت.

برقراری نخستین پرواز مستقیم اعزام زائران خراسان رضوی به سوریه

به گزارش قدس آنلاین، جواد شاد  اظهار کرد: چندی پیش بستر اعزام زائران خراسان رضوی برای زیارت از عتبه سوریه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز در دستور کار سازمان حج و زیارت استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از پنج ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق انجام می‌شود.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به استقبال مشتاقان زیارت حرم حضرت زینب(س) و به منظور سهولت در سفر اولین پرواز مستقیم از مشهد به سوریه روز یکشنبه، ۱۵ اسفند ماه، صورت خواهد گرفت.

 شاد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، اعزام‌ متقاضیانی که برای عتبات سوریه ثبت‌ نام قطعی کرده‌اند، از ایستگاه‌ پروازی مشهد تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا برخورداری از کارت واکسیناسیون و همچنین نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی و هزینه تست PCR در بازگشت زائران جزو هزینه‌های پرداختی مسافران لحاظ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.