سریال ناکامی‌های بی پایان نماینده مشهد در رقابت‌های لیگ برتر بیانگر این است که اگر آن‌ها همچنان به همین منوال امتیاز از دست بدهند و بازی های خود را یکی پس از دیگری به رقبا واگذار کنند، بدون شک به عنوان نخستین نامزد سقوط به لیگ دسته اول پیش از اتمام لیگ شاهد  شکل گیری این تراژدی تلخ خواهیم بود. شهرخودرو باید در ۹ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر ۲۷ امتیاز موجود را بدست آورند در غیر این صورت سقوط آن‌ها قطعی خواهد بود.

هرچند توقع موفقیت از جانب یک سرمربی بی کارنامه و دستیاران ضعیف تر از آقای سرمربی، یک فرض محال است، اما ممکن است اتفاقات فوتبالی به سود این تیم رقم بخورد تا آن‌ها به صورت تصادفی و شانسی بتوانند شانس بقا داشته باشند.هر چند که در صورت سقوط هم  کوچک‌ترین لطمه ای به این کادر وارد نخواهد شد؛ چون آن‌ها برای خود رزومه سازی کردند و در فصلی که بسیاری از بزرگان فوتبال ایران خانه نشین بودند به عنوان سرمربی در جمع تیم های حاضر در مسابقات حضور داشتند و هر هفته به بهانه‌ای روی آنتن شبکه های تلویزیونی می‌رفتند.

البته که بخش عمده ای از وضعیت فعلی این باشگاه متوجه مدیریت عجیب آن و در بالاترین سطح فرهاد حمیداوی است که با ماجراجویی‌ های فراوان این تیم را به ورطه نابودی سوق داد. در این میان افرادی نظیر اسماعیل حیدرپور، سیدصالحی و مسعود معمایی نیز دخیل هستند و آن‌ها نیز باید به نوبه خود پاسخگو باشند که چگونه و چطور تیمی که سهمیه آسیا را بدست آورده بود، با چنین مدیریت افتضاح و ناشایست به تیم قعرنشین جدول تبدیل شد.سوء مدیریت در این باشگاه تا حدی پیش رفته که این تیم از درج تبلیغ املاک معاملات مسکن نیز عاجز مانده و همانند یک تیم آماتور با پیراهن های بدون اسپانسر ۹۰ دقیقه به میدان می روند تا این موقعیت ایده آل درآمدزایی از بین برود.

هاشمی جواهری هم در قامت مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مجوز کمیسیون ماده ۵ این باشگاه را صادر کرد، تا آن‌ها را از سر خود باز کند. شاید او نیز از آینده این تیم قطع امید کرده و صرفاً با این اقدام تلاش کرد سرعت آن‌ها را در سراشیبی سقوط بیشتر کند تا حداقل تکلیفشان یکسره شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.