۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 790720

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال سابقه بازی در سری آ برزیل را دارد و در کل دوران بازیگری‌ خود تنها ۹ گل به ثمر رسانده و یک جام به دست آورده است.

چهاردهمین برزیلی تاریخ استقلال از راه رسید

به گزارش قدس انلاین، سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند باعث شد تا باشگاه استقلال خیلی سریع به فکر جذب یک مدافع باشد. بسته شدن پنجره داخلی، آبی‌ها را بر آن داشت تا به سراغ بازیکنان خارجی‌ای بروند که در بازار نقل و انتقالاتی مهره‌ی آزاد هستند.

در این بین "رافائل سیلوا دا آرودا" مورد پسند واقع شد. بازیکنی که در پایان ژانویه از تیم الفیصلی عربستان جدا شد تا سه بازیکن خارجی دیگر به جمع عنابی‌ها اضافه شوند.

رافائل سیلوای ۱۹۳ سانتی‌متری و ۲۹ ساله متوسط کوئیابای برزیل است. او فوتبالش را در سال ۲۰۱۰ به صورت حرفه‌ای در تیم ریو پرتو آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار به سری آ برزیل رفت تا در سطح اول فوتبال برزیل مشغول به بازی شود. او با لباس پونته پرتا ۲ سالی را مشغول بود و در ادامه به فوتبال در سری بی کشورش ادامه داد. بوآ، کریسیوما و گویاس تیم‌هایی بودند که به ترتیب یک سال، ۲ سال و چند ماه در آنها بازی کرد.

چهاردهمین برزیلی تاریخ استقلال با یک جام، ۹ گل و سابقه سری‌آ از راه رسید

رافائل سیلوا در سال ۲۰۱۸ با پیشنهاد تیم بوآویشتا مواجه شد و به لیگ پرتغال رفت. چندان فرصت بازی به این بازیکن نرسید تا پس از انجام ۱۳ بازی این کشور را ترک کند و به قاره آسیا بیاید تا برای تیم الفیصلی توپ بزند.

سه سال حضور در الفیصلی برای او قابل قبول بود. سیلوا در شرایطی ۶ گل برای تیم عربستانی زد که پیش از آن در تمام سال‌های بازیگری‌اش سه گل به ثمر رسانده بود. جزو مهره‌های اصلی تیمش هم به حساب می‌آمد اما باشگاه به خاطر جذب بازیکنان خارجی جدید با او قطع همکاری کرد. جالب است که تنها افتخار دوران بازیگری سیلوا در همین تیم الفیصلی بود. او با این تیم ۲ فصل قبل قهرمان جام حذفی شد.

در سال آخر و در نیم‌فصل نخست او ۱۳ بار پیراهن الفیصلی را به تن کرد. یک گل به ثمر رساند و سه کارت زرد دریافت نمود تا در شرایط مسابقه به ایران و تیم فوتبال استقلال بیاید. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت یک میلیون یورو تخمین زده شده است.

چهاردهمین برزیلی تاریخ استقلال با یک جام، ۹ گل و سابقه سری‌آ از راه رسید

حالا این بازیکن قرار است بعد از راجر فابریتسیو، رافائل گومز، جوئلسون داسیلوا، فابیو جانواریو، فلیپ آلوز دسوزا، اندرسون دوس‌سانتوس، آندره لوئیز، رودریگو توزی، آنتونیو کاروالیو، آلبرتو داسیلوا، ریوالدو باربوزا، رابسون جانواریو و لئوناردو پادووانی به چهاردهمین برزیلِ تیم فوتبال استقلال تبدیل شود و خاطرات خوب مدافعانی چون رابسون جانواریو و پادووانی را تکرار کند. استقلال بعداز رفتن پادو در سال ۹۷ دیگر بازیکن برزیلی جذب نکرده بود و این اتفاق بعد از سه سال رخ داد.

چهاردهمین برزیلی تاریخ استقلال با یک جام، ۹ گل و سابقه سری‌آ از راه رسید

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.