فرمانده قرارگاه راهیان نور و جانشین بسیج مستضعفان گفت: ۱۰۰ هزار نفر به عنوان خادمان شهدا و زائران مناطق عملیاتی ثبت نام کرده و در اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس برای استقبال از راهیان نور آماده شده اند محلهایی نیز پیش بینی شده است که برای استقبال گسترده زائران راهیان‌نور آمادگی کامل دارد.

سردار قریشی: یادمان‌ها و اردوگاه‌ها برای استقبال گسترده زائران راهیان‌نور آمادگی کامل دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سیدقاسم قریشی امروز در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار کرد: حرکت عظیم راهیان‌نور ملت را در برابر هجمه‌های دشمن قوی و آماده پیروزی می‌کند.

وی عنوان کرد: در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، راهیان‌نور می‌تواند بهترین راه برای مقابله باشد که باید به مفاهیم اساسی آن توجه شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور و جانشین بسیج مستضعفان گفت: ۱۰۰ هزار نفر به عنوان خادمان شهدا و زائران مناطق عملیاتی ثبت نام کرده و در اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس برای استقبال از راهیان نور آماده شدند.

قریشی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران به صورت خانوادگی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند سامانه‌ای برای اسکان آنها طراحی و بر همین اساس ۱۵۰ هزار محل خواب برای آنها پیش‌بینی شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: محل‌هایی در یادمان دفاع مقدس در مناطق خاص عملیاتی مانند شلمچه، بیت المقدس، کربلای چهار و پنج، فتح المبین، طلائیه، اروند و چذابه برای اسکان خانوادگی راهیان نور پیش‌بینی و آماده شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.