مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد از تجهیز و راه‌اندازی ۱۴ ایستگاه دوچرخه‌ هوشمند اشتراکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان خبر داد.

بهره برداری از ۱۴ایستگاه دوچرخه‌هوشمند درمحور های حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، سید جلال الدین حسینی واعظ گفت: با توجه به تاکیدات شهردار محترم مشهد الرضا علیه السلام، در راستای تکریم زائران محترم بارگاه ملکوتی حضرت رضا (علیه السلام) و سهولت دسترسی به حرم مطهر، ایجاد حمل و نقل پاک، در دستور کار قرار گرفت  که  ۱۴ ایستگاه، همزمان با تولد منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) و استقبال از بهار ۱۴۰۱، آماده بهره‌برداری شده است.

حسینی واعظ همچنین در ادامه افزود: تعداد ۱۴۰ دوچرخه جدید نیز جهت سهولت رفت آمد به حرم مطهر در محل ایستگاه ها قرار خواهد گرفت که زائران محترم، با نصب اپلیکشن شهرمن و سپس احراز هویت می‌توانند از خدمات دوچرخه هوشمند اشتراکی نیز برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی، در خصوص تعداد ایستگاه‌های فعال در شهر نیز گفت: به همت همکاران شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی، تعداد ۶۷ ایستگاه به شهروندان و زائران محترم مشهد الرضا (علیه السلام) خدمت‌رسانی می‌کنند که با اضافه شدن این ۱۴ ایستگاه، عدد ایستگاه های فعال به ۸۱ خواهد رسید.

لازم به ذکر است کلیه شهروندان محترم با مراجعه به سایت به نشانی bike.mashhad.ir و یا نرم‌افزار موبایلی شهرمن، امکان قرار گیری محل ایستگاه‌ها را مشاهده نمایند.

همچنین جهت  پاسخگویی به کلیه سوالات شهروندان شماره ۳۱۲۹۳۱۲۹ در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.