نویسنده کتاب "نفر چهارم" گفت: عنایت ویژه شهید محمد جاودانی در جمع آوری محتوا محسوس بود. 

عنایت ویژه شهید محمد جاودانی در جمع آوری محتوا محسوس بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدوی خواه نویسنده کتاب "نفر چهارم" در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: شب تاسوعا خبر شهادت شهید محمد جاودانی را شنیدم و از خود پرسیدم که این شهید بزرگوار چگونه به مقام شهادت رسید؟، این سئوال سبب شد تا با خانواده، آشنایان، رزمندگان و فرماندهان صحبت کردیم تا بتوانیم کتابی چاپ کنیم.
وی افزود: هر مصاحبه شاید ۷ دقیقه بیشتر طول نمی کشید، اما نکته جالب توجه شهید محمد جاودانی این بود که او دایره دوستان گسترده ای داشت و وقتی کتاب چاپ شد، بسیاری از دوستانش از این موضوع و حتی وجود شهید محمد جاودانی اطلاع نداشتند.
این نویسنده متذکر شد: وقتی وارد این کار شدم فکر می کردم می توانیم اطلاعات زیادی جمع کنیم، ولی بیشتر از ۳ سال جمع محتوا و نگارش خاطرات شفاهی دوستان، خانواده و رزمندگان طول کشید.
نویسنده کتاب "چهارمین نفر" اضافه کرد: شهید محمد جاودانی با این ۳ شهید مدافع حرم همچون شهید مصطفی عارفی، شهید محمد اسدی و شهید جواد کوهساری مدافع حرم بودند و شهید محمد جاودانی چهارمین نفر بود. 
حجت الاسلام مهدوی خواه افزود: در یک سال اول جمع آوری خاطرات از شهید محمد جاودانی ۱۰ درصد پیشرفت داشتیم، اما از سال دوم به نظرم این شهید بزرگوار عنایتی داشتند و ما توانستیم با افراد زیادی که شهید جاودانی را می شناختند.
گفتنی است؛ کتاب "چهارمین نفر" با حضور مادر شهید جاودانی، حجت الاسلام مهدوی خواه نویسنده کتاب، فرزند مرحوم تشکری، برادر شهید محمد روحانی رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.