مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از بررسی و فراهم شدن زمینه ایجاد سه ناحیه جدید صنعتی در استان در نشستی با حضور معاون اقتصادی استانداری و نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ایجاد سه ناحیه صنعتی جدید در خراسان رضوی بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین، علی بهرامی زاده روز یکشنبه در حاشیه این نشست که در محل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست راه اندازی سه ناحیه صنعتی گرماب در شهرستان فیروزه، ناحیه صنعتی گناباد ۲ در شهرستان گناباد و ناحیه صنعتی یونسی در شهرستان بجستان مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه طرح ناحیه صنعتی گرماب تایید شده و ارزیابی های زیست محیطی آن انجام گرفته است، افزود: این ناحیه مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را دارد و به تصویب کمیسیون ماده ۲۱ (دستورالعمل ضوابط واگذاری زمین‌های ملی و دولتی برای طرحهای کشاورزی تولیدی و غیرکشاورزی مربوط به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی) استان نیز رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی گرماب در شهرستان فیروزه نیازمند مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان است که احتمال زیادی برای تایید آن وجود دارد.

به گفته بهرامی زاده، طرح ایجاد ناحیه صنعتی گناباد ۲ در مرحله کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی استان قرار دارد و هم اینک مهمترین چالش ایجاد این ناحیه صنعتی در خصوص تامین زیرساخت‌های آن است.

وی تصریح کرد: ناحیه صنعتی یونسی در شهرستان بجستان همه تاییدیه های لازم را دریافت کرده است و عملیات اجرایی آن در سال آینده آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: احداث ناحیه صنعتی شماره ۲ گناباد به عنوان «چهارمین» بخش صنعتی این شهرستان و ناحیه صنعتی یونسی به عنوان دومین منطقه صنعتی شهرستان بجستان، گام مهمی در جهت توسعه صنعتی دو شهرستان مزبور است. 

وی خاطرنشان کرد : تمام برنامه‌ها و اقداماتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور انجام شده در راستای رشد و توسعه واحدهای صنعتی است تا صاحبان صنایع بهترین بهره‌گیری را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.