کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی را از امروز ۲۳ بهمن در تهران، کمتر از ۲۴ ساعت در محل سکونت متقاضیان تحویل می‌دهد.

دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی به صورت اینترنتی کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ و با توجه به افزایش تقاضای هموطنان به انجام سفرهای زمینی به خارج از کشور و نیاز آنان به دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت خودرو به منظور تسریع در ارائه خدمات، گواهینامه‌های بین‌المللی رانندگی آنلاین صادر و کمتر از ۲۴ ساعت به متقاضیان در محل سکونت تحویل داده می شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و تنها مرجع صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی در ایران،   با همکاری یک شرکت پستی خصوصی زمان ارسال گواهینامه‌هایی که از طریق درگاه اینترنتی https://idp.taci.ir  ثبت می‌شود را از ۷ روز کاری به حداکثر ۲۴ ساعت برای مناطق ۲۲ گانه تهران رسانده است.

سامانه صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز است و افرادی که درخواست خود را از طریق مذکور ثبت کنند، پس از صدور گواهی نامه توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در کمتر از یک روز مدرک خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.