مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه همه بخشها و مسوولان قرار بگیرد.

تحقق جهاد تبیین رویکرد همه مسوولان خراسان رضوی قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، این مقام امنیتی  در جلسه شورای اداری شهرستان خواف افزود: برای جلوگیری از انحراف در جهاد تبیین در شرایط موجود بایستی از الگویی قدرتمند و مدون بهره ببریم .
وی با بیان قوت ها، فرصت ها و ضعف های موجود در کشور تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم این جهاد را محقق کنیم باید ضمن وارونه سازی اقدامات دشمن نسبت به روشنگری اقدام کنیم .
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی، وجود رهبری بی بدیل، شجاع و هوشمند را از مهمترین نقاط قوت کشور ذکر کرد و گفت: ایران کشوری قدرتمند، مستقل و تاب آور است و تدابیر و راهبری رهبری بصیر کشور ما خاری در چشم دشمن بوده و ایران را به کشوری مستقل و قدرتمند در جهان تبدیل کرده است.
وی همراستایی، هم نظری و هم آهنگی بین اجزای مختلف نظام را از مهمترین فرصت های پیش رو برشمرد و خاطر نشان کرد : ثبات و آرامش نسبی مردم فرصتی است تا مسوولین قدر بدانند و تلاش کنند تا به اعتراضات به حق مردم در کمال أرامش پاسخ دهند و طی اقدامی جهادی، به رسالت خود عمل کنند .
این مسوول  امنیتی اظهار داشت: مسوول در نظام جمهوری اسلامی باید نوکر و همدرد و هم زبان مردم باشد و باید دولت مردمی رواج پیدا کند و فضائل مردم محوری و مردم گرایی همچون شهید سلیمانی در بین مسوولین نهادینه شود.

مهدی عباسپور،  فرماندار خواف هم گفت: در آستانه فرا رسیدن عید باستانی نوروز ، دستگاه های خدمات رسان و همچنین اعضای مدیریت بحران باید در آماده باش باشند و با توجه به در پیش بودن سفر ریاست  جمهوری به خراسان رضوی ، مدیران تمامی مسائل شهرستان را به صورت مکتوب در اسرع وقت به فرمانداری جهت جمع بندی اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.