نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: آنچه به عنوان ریشه موضوع جنایات اخیر مطرح است، فقط مساله جنایت آل سعود نیست بلکه مساله استمرار استکبار در جهانخواری و سلطه بر اسلام است.

 جنایات اخیر آل سعود ریشه در جهانخواری استکبار دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی  در تجمع اعتراضی حوزویان مشهد در خصوص اعدام جوانان شیعه در عربستان سعودی که در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد، افزود: این جنایات یکی از مظاهر دولت آل سعود است، رژیمی که به وسیله بریتانیا از ۲۰۰ سال قبل در بلاد مسلمانان به وجود آمد.

امام جمعه مشهد گفت: جنایتهای امروز علیه شیعیان در منطقه شرق عربستان و البته همه این کشور دقیقا یادآور وضعیت مسلمانان غیر متمکن در زمان هجرت پیامبر(ص) در صدر اسلام است و این جنایات نسبت به مسلمانان شیعه که حامل اسلام ناب محمدی در سرزمین حرم هستند، روی می دهد.

آیت الله علم الهدی افزود: استکبار جهانی، اسلام ناب را چالش اصلی در برابر خود می داند و با وجود جریان انقلابی اسلام شیعی به این نتیجه رسیده که نمی تواند حوزه جهانخواری خود در آن حرم مطهر یعنی مسجدالحرام را ادامه دهد و آل سعود به عنوان یک مزدور در خط اجرای نقشه دشمن همکاری می کند و اکنون به مرز نسل کشی شیعه در آن خطه رسیده است.

وی اضافه کرد: ما در مقابل این جنایات وظیفه داریم در برابر نقشه های مزدوران استکباری از خود عکس العمل نشان دهیم و فقط به اظهار برائت و بیزاری از این حرکت اکتفا نکنیم.

آیت الله علم الهدی افزود: با مزدوری که در مقام خدمت به استکبار جهانی دست به نسل کشی شیعه زده، نمی توان بی تفاوت بود.

امام جمعه مشهد گفت: افرادی که دست به قلم و فضای مجازی دارند در قالب تکلیف جهاد قطعی و جهاد تبیین، جنایتکاری‌ها و مزدوری آل سعود برای نسل کشی شیعیان را بیان کنند و حتما عکس العمل نشان دهند.

آیت الله علم الهدی افزود: هم اکنون شاهد وجود شورای ائتلاف در منطقه اعم از آل سعود ناپاک و آل نهیان ستمگر هستیم، مقابله با اینها در حوزه قدرت و هر جای دیگر لازم است و اگر برادران شیعه خودمان را در امت اسلام یاری کردیم در دنیا و آخرت خدا ما را یاری می کند اما اگر کنار ایستادیم و تماشا کردیم مطابق روایات اسلامی مذمت می شویم.

وی ادامه داد: هر کسی در عرصه تبلیغ، جهاد تبیین و عرصه دیپلماسی با این جبهه استکباری بجنگد در جبهه امام زمان (عج) وارد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.