زمان و نحوه فعالیت پایگاه‌های انتقال خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

نحوه فعالیت پایگاه‌های انتقال خون خراسان رضوی در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، اداره‌ کل ‌انتقال‌ خون‌ خراسان‌ رضوی با اشاره به زمان و نحوه فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در ماه مبارک رمضان اعلام کرد پایگاه‌های فعال دریافت خون در مشهد در ۲ نوبت صبح از ساعت ۷:۴۵ تا ١٣ و همچنین پس از افطار از ساعت ٢١ تا یک بامداد در خدمت زائران و مجاوران حضرت علی‌ ابن‌ موسی‌الرضا(ع) خواهد بود تا با همراهی مردم بتواند پاسخگوی شایسته نیازهای مراکز درمانی در سطح استان باشد.

بر این اساس در روزهای غیر تعطیل ماه مبارک رمضان پایگاه‌های امام‌ رضا(ع) و شهید سلیمانی مشهد در نوبت صبح و پس از افطار تمام پایگاه‌های شش‌گانه مشهد شامل پایگاه‌های امام‌ ‌رضا(ع)، سناباد، شهید سلیمانی، شهید کریمی، امید و مهر پذیرای مراجعان و اهداکنندگان خون خواهد بود.

همچنین جمعه‌های ماه مبارک رمضان پایگاه مرکزی امام‌ رضا(ع) پس از افطار از ساعت ٢١ تا یک بامداد فعال خواهد بود و در روز شنبه، سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، مصادف با سالروز شهادت امیرمومنان علی(ع) تمام پایگاه‌های شش‌گانه سطح شهر مشهد پس از افطار از ساعت ٢١ تا یک بامداد فعال است.  

بر اساس این گزارش در شب‌های احیا در روزهای ٣١ فروردین، ٢ و چهار اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نیز پایگاه مرکزی امام‌ رضا(ع) در نوبت صبح از ساعت ۷:۴۵ تا ١٣ و تمام پایگاه‌های شش‌گانه سطح شهر مشهد پس از افطار از ساعت ٢١ تا یک بامداد فعال است.

علاوه بر پایگاه‌های فعال در مشهد این اداره‌ کل در پایگاه‌های شهرستانی تابعه در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان و گناباد نیز در شیفت شب پس از افطار فعال خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.