رحیم قربانی گفت: برای رمضان امسال دوازده اثر تصویری از اسماءالحسنی، ربّنا و دعای «یاعلی یاعظیم» تولید و آماده رونمایی است.

پخش آثار همخوانی محمدرسول الله (ص) از رسانه ملی

به گزارش قدس آنلاین، رحیم قربانی سرپرست گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله گفت: به فضل الهی و در راستای فضاسازی دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان و بویژه در رسانه ملی، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) در اقدامی ویژه، از ماه‌های گذشته اقدام به تولید آثار متعدد برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ توسط گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول‌الله (ص) نموده است.

وی با اشاره به اینکه تولیدات امسال نسبت به سالیان گذشته از رشد ویژه‌ای برخوردار بوده است، افزود: برای رمضان امسال دوازده اثر تصویری از اسماءالحسنی، ربّنا و دعای «یاعلی یاعظیم» تولید و آماده رونمایی است. این آثار در عتبات عالیات عراق، سوریه و شهرک سینمایی نور تصویربرداری شده است.

قربانی اظهار داشت: اولین اثر اسما الحسنی گروه نوجوانان محمد رسول‌الله و اثر مشترک با گروه بزرگسالان از آثار تولیدی جدید است. همچنین اثرهای ربنا در مسجد سهله، اسما الحسنی در حرم های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و دعای «یاعلی یاعظیم» در صحن حضرت زهرا (س) حرم امام علی (ع) از دیگر آثاری هستند که بزودی رونمایی و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهند شد.

وی در پایان گفت: لازم به یادآوری است که شادروان حسن صفری علاوه بر حضور در اجرای این آثار، صدابرداری همه آثار را هم برعهده داشت.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.