۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 792678

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت که صحبت‌های سرمربی تیم ملی در خصوص تقابل با انگلیس بچه‌گانه بود.

اسکوچیچ باید با سیاست بیشتری صحبت کند

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین پیروانی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تمام تیم‌ها در جام جهانی کیفیت خوبی دارند و کار آسانی نداریم. تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ از بوسنی ۳ گل خورد و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد آنطور شکست بخوریم، پس نباید تصور کنیم که کار ساده‌ای داریم. آنهایی که می‌گویند گروه ایران ساده است توقعات مردم و رسانه‌ها را بالا می‌برند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران شانسی برای صعود به مرحله حذفی دارد؟» عنوان کرد: باید چند بازی با تیم‌های پرقدرت و با کیفیت داشته باشیم تا نقاط ضعف‌مان را بشناسیم و در شرایط بازی‌های سخت قرار بگیریم نه اینکه بازی‌های ساده انجام دهیم. می‌توانیم در جام جهانی به فکر صعود باشیم ولی کار آسانی نیست.

پیروانی در خصوص صحبت‌های دراگان اسکوچیچ که گفته ایران می‌تواند انگلیس را شکست دهد، خاطرنشان کرد: این صحبت بچه‌گانه است و سرمربی تیم ملی باید بداند که چگونه حرف بزند. کی‌روش هیچ وقت این حرف‌ها را نمی‌زد و تیمش در جام جهانی با ۴ دفاع و ۶ هافبک دنبال نباختن بود. اسکوچیچ باید با سیاست بیشتری صحبت کند.

مربی با سابقه فوتبال ایران در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی گفت: اگر قرار است مربی ایرانی بیاید، حداقل می‌تواند تجربه کسب کند ولی اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، از نظر من تغییر سرمربی درست نیست.

پیروانی در ارتباط با حضور علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی خاطرنشان کرد: تا خدا خدایی می‌کند نظیر دایی در فوتبال ایران نخواهیم داشت. وقتی او در مراسم حاضر شد اشک شوق ریختم. دایی باعث افتخار ایران است. در ایران به دایی بد کردند ولی همه دیدند خدا چگونه به او عزت داد. حضور در مراسم قرعه‌کشی نشان داد که چنین چهره‌ای چقدر برای فیفا مهم است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.