استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان اختصاص یافته است.

اختصاص ۲۶ هزار میلیارد تومان به خراسان رضوی  در سفر رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست با نمایندگان رسانه های استان گفت: ۲۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ریالی و یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون دلار اعتبار ارزی در سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر این اعتبار، ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری  و ۳۱ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

نظری خاطرنشان کرد: اعتبارات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای ۱۸۳ پروژه است و این مبالغ طی مدت ۳ سال هزینه می شود.

بیشترین اعتبار برای پروژه‌های زیربنایی

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: بیشترین اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور برای بخش زیربنایی اختصاص داده شده است. به گونه ای که برای ۵۸ پروژه این بخش اعتبار ۱۸ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار ریالی و یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون دلار اعتبار ارزی در نظر گرفته شده است. این پروژه ها شامل بخش های مختلف راه، آب، برق و گازرسانی است.

وی افزود: در بخش کشاورزی ۲۱ پروژه به ۲ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان اعتبار و در بخش بهداشت و درمان نیز ۱۶ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.

نظری خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی و آموزشی ۴۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار و در بخش صنعت و معدن نیز ۶ پروژه با اعتبار ۵۰۴ میلیارد تومان و تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومان تصویب شده است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: در بخش رفاه اجتماعی و اشتغال ۳۳ پروژه با ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات و در بخش امنیتی، انتظامی و قضائی نیز ۷ پروژه با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

۳ پروژه ویژه در استان خراسان رضوی پیگیری می شود

نظری در ادامه گفت: علاوه بر موارد یاد شده، ۳ پروژه ویژه قطار سریع السیر مشهد- تهران، آزادراه حرم تا حرم و شهرک فرودگاهی امام رضا (ع) مصوب شده و تامین منابع آن از منابع ویژه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.