عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که مقاومت با ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی تمام سرزمین‌های اشغالی را از شمال تا جنوب به آتش می‌کشد.

مقاومت فلسطین: با ادامه تجاوزات اسرائیل تمام مناطق اشغالی را به آتش می‌کشیم

به گزارش قدس آنلاین، «ماهر مزهر» یکی از اعضای کمیته مرکزی جبهه مردمی  برای آزادی فلسطین تاکید کرد که قصد نهادهای صهیونیستی موسوم به معبد برای هجوم به مسجد مبارک الاقصی اعلان جنگ و انفجار کل اوضاع است.

به گزارش فلسطین الیوم، مزهر امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای خبری گفت: بیت المقدس و اماکن مقدس همواره عنوان نبردی بوده است که مردم فلسطین ما علیه رژیم اشغالگر به راه انداخته‌اند و آنچه اکنون در شهر بیت‌المقدس رخ می‌دهد بشکه‌ای باروت است که اگر رژیم اشغالگر گامی تحریک آمیز بردارد، منفجر شده و هرگز قادر به خاموش کردن آن نخواهد شد.

عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: مقاومت فلسطین از همه گروه‌های آن هرگز در برابر این جرایم رژیم اشغالگر ساکت نخواهد بود.

مزهر با بیان اینکه مقاومت فلسطین هرگز اجازه نمی‌دهد رژیم اشغالگر هر بلایی بخواهد بر سر اهالی شهر قدس بیاورد، گفـت: هر تلاشی از سوی شهرک‌نشینان جنایتکار برای هتک حرمت مسجد الاقصی با آتش و باروت پاسخ داده خواهد شد .

این شخصیت فلسطینی تاکید کرد: تهدید دشمن صهیونیستی به تشدید حملات خود بخصوص در بیت المقدس نشانه سردرگمی آشکار و بزرگ آن در سایه عملیات‌های دلیرانه و منحصر به فردی است که طی هفته‌های اخیر ارکان رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد.

او افزود: ملت فلسطین و جوانان انقلابی آن آماده و قادر است دشمن را به فرسایش کشیده و به آن در عمق سرزمین‌های اشغالی پاسخ دهد.

مزهر با بیان اینکه رژیم اشغالگر با آتش بازی می‌کند، گفت: هر گونه هتک حرمت مسجد الاقصی توسط اشغالگران با خشم و مقاومت مردمی نه تنها در قدس بلکه در سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین از شمال تا جنوب آن روبه رو خواهد شد.

نهادهای افراطی العبد امروز چهارشنبه اعلام کردند که در سالروز عید فصح یهودی که از ۱۵ تا ۲۲ آوریل مصادف با هفته سوم از ماه مبارک رمضان است، وارد مسجد الاقصی می‌شوند.

رژیم صهیونیستی با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سه هزار نیروی خود را در بیت المقدس مستقر کرده است که این نیروها طی شب‌های گذشته با حمله به اجتماع فلسطینی‌ها بخصوص در منطقه تاریخی باب العامود که دروازه مسجد الاقصی محسوب می‌شود، شماری را زخمی یا بازداشت کردند.

یکشنبه شب نیز یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده نیروهای اشغالگر این رژیم از منطقه باب العامود در قدس اشغالی بازدید کرد. ورود غیرقانونی این وزیر صهیونیست به باب العامود در راستای تلاش تل‌آویو برای گسترش یهودی‌سازی شهر قدس صورت گرفت.

حملات رمضان سال گذشته نظامیان صهیونیست به منطقه باب العامود و مسجد الاقصی نبرد سیف القدس میان مقاومت در غزه با رژیم صهیونیستی را رقم زد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.