نمایشگاه «هنر انقلاب اسلامی» متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی این روزها در حوزه هنری برپاست.

افتتاح چند نمایشگاه‌ تجسمی به مناسبت «هفته هنر انقلاب»

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب، نمایشگاه «هنر انقلاب اسلامی» متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی افتتاح شد.

نمایشگاه عکس این رویداد در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا شده است که با آثاری از ۲ اتفاق به نمایش گذاشته میزبان مخاطبان خود است؛ اتفاق اول مربوط به ابراهیم اصغرزاده است که خیلی با تلخی از میان ما رفت. آقای اصغرزاده عکس‌هایی از دوران نوجوانی خودش از خط مقدم جبهه دارد که تا به حال دیده نشده‌اند. اتفاق بعدی مربوط به عکس‌های میشل ستبون عکاس فرانسوی است که ۴ فریم عکس در ابعاد بزرگ از ایام پیروزی انقلاب اسلامی از او به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی این رویداد هم متشکل از ۲۰ اثر از آثار گنجینه حوزه هنری نیز که در سال‌های اولیه انقلاب خلق شده‌اند در گالری شماره ۲ خانه عکاسان حوزه هنری به نمایش گذاشته شده‌اند. ۶۵ پوستر با محوریت انقلاب از ابتدا تاکنون نیز، در حوزه هنری، مجموعه فرهنگسرای نیاوران و بنیاد شهید در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. این پوسترها همچنین قرار است در فضاهای تبلیغات شهری نیز به نمایش درآیند.

علاقه مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند به حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.