با حکم معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی منصوب شد.

انتصاب سرپرست  جدید شرکت شهرک‌های صنعتی  خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی ، آئین تکریم و معارفه سرپرست شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی  در محل سالن اجتماعات این شرکت ؛  با حضور معاونین و مدیران  ستادی وجمعی از  مدیرعامل شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی بهرامی زاده به عنوان مدیرعامل سابق ،‌ محمد ابراهیم کیانفر به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.  
  علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حکم، «محمد ابراهیم کیانفر» به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی آورده است : نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط شرکت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهور محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های مؤثری بردارید.
توفیق جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله از خداوند منان مسألت دارم.
محمد ابراهیم کیانفر با ۲۷ سال سابقه ،  تصدی در مسؤولیت‌هایی همچون؛ "مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی" ، "معاونت توسعه مدیریت و منابع"  و نیز "عضویت در هیأت مدیره " شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی را در کارنامه فعالیت خود دارد .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.