مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: یکصد دندانپزشک نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام از ۷۰۰ فرزند یتیم و محسنین حمایت معنوی می کنند.

حمایت معنوی دندانپزشکان خراسان رضوی از  ۷۰۰ فرزندیتیم

به گزارش  قدس انلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در دیدار با سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی و مسئول انجمن دندانپزشکان استان، خدمات ارزشمند جامعه پزشکی و پرستاران در شرایط شیوع ویروس کرونا را ستودنی خواند و افزود: با ابتکار خراسان رضوی سامانه پزشکان نیکوکار(سپنا) از سال گذشته ایجاد شد که در آن ۳۰۰ نیکوکار از کادر درمان شامل پزشک، پرستار و مرکز درمانی در آن سامانه ثبت نام کرده اند و به نیازمندان ارائه خدمت می نمایند.

وی با ابراز  اینکه سامانه پزشکان نیکوکار(سپنا) در استان بصورت آزمایشی است و در صورت عملیاتی شدن موفق این سامانه شاهد کشوری شدن سامانه خواهیم بود ، ادامه داد: در سال گذشته ۳هزار  بیمار نیازمند از خدمات ویزیت رایگان و خدمات پاراکلینیکی همراه با تخفیف پزشکان این سامانه بهرمند شدند .

سلم آبادی خدمات دندانپزشکی را پرهزینه دانست و ادامه داد: در قالب سامانه پزشکان نیکوکار ۱۰ دندانپزشک همکاری دارند و۴۴۰ بیمار از خدمات دندان پزشکی مانند معالجه ریشه، عصب کشی، کشیدن دندان و ترمیم دندان با ارزش حدود ۱۲۰ میلیون تومان بصورت رایگان استفاده کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار یتیم و ۲۵ هزار محسنین از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، اظهار کرد: از این تعداد فرزند ۴۵۰ یتیم و ۲۵۰ محسنین مشمول حمایتهای معنوی و مالی دندانپزشکان حامی می شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.