سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، نسبت به مهاجرت پزشکان هشدار و ادامه داد: بحث خروج نیروهای تخصصی و جامعه پزشکی از کشور بسیار جدی و واقعیت است و این ما را با مشکل مواجه کرده است.

زنگ خطر مهاجرت پزشکان از خراسان جنوبی به صدا درآمد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد موسوی میرزایی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما رسالت خود را فراموش نکردیم و با تمام توان در مسیر حرکت خواهیم کرد و کمک می کنیم که بیشترین حمایت عملی را برای تولید دانش بنیان داشته باشیم و فرمان رهبر معظم انقلاب بر زمین نماند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یکی از مجموعه های بزرگ اجرایی در استان خراسان جنوبی است و رسالت ما پاسداشت و نگهداری نعمت سلامتی برای مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به کمبود نیروی انسانی در استان، بیان کرد: ۱۸ پزشک متخصص ما به خاطر جا به جایی‌ها از خراسان جنوبی خارج شدند که با وزارت بهداشت و استانداری صحبت کردیم و این موضوع حل نشده است.

موسوی میرزایی نسبت به مهاجرت پزشکان هشدار و ادامه داد: بحث خروج نیروهای تخصصی و جامعه پزشکی از کشور بسیار جدی و واقعیت است و این ما را با مشکل مواجه کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.