در شرایطی که فدراسیون فوتبال کشورمان خود را آماده حضور در بازی های جام جهانی می کند حساب های این فدراسیون به دلیل بدهی بسته شد.

حساب فدراسیون فوتبال بسته شد/ آیا هیات رئیسه می تواند از پس مشکلات بربیاید؟

به گزارش قدس انلاین، فدراسیون فوتبال کشورمان که این روزها باید درگیر برنامه اردوها و بازی های دوستانه تیم ملی باشد با بسته شدن حساب های بانکی خود وارد فاز جدیدی از مشکلات این فدراسیون شد. هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از آنکه ماجرای عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون را رقم زد در ادامه راه دچار مشکل شد و در آخرین اتفاق به دلیل بدهی های موجود با بسته شدن حساب های بانکی خود مواجه شد.

بدهی های اعلام شده ۸۰ میلیارد تومان عنوان شده هر چند که فدراسیون نشین ها مبلغ را کمتر از این ها عنوان کرده اند. با توجه به این شرایط رایزنی ها برای بازشدن حساب های فدراسیون آغاز شده و باید دید تعامل بین سازمان امور مالیاتی و فدراسیون فوتبال به چه صورت پیش خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی خود در جام جهانی نیازمند بازی های دوستانه با تیم های مطرح جهان است که بی شک نیازمند تامین اعتبار بسیار خواهد بود و باید دید آیا هیات رئیسه ای که رئیس این فدراسیون را به صورت موقت عزل کرده است، آیا از پش مشکلات برخواهد آمد یا خیر؟

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.