مدیر شبکه ۱۴ ترکیه از استقبال ترک ‌زبانان سراسر دنیا از ویژه برنامه افطاری «دعوت» از حرم مطهر رضوی خبر داد.

استقبال ترک زبانان از ویژه برنامه «دعوت» از حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، موسی آیدین؛ مجری و مدیر شبکه ۱۴ ترکیه با بیان اینکه شبکه ۱۴ ترکیه اولین شبکه شیعی است که از ماهواره ترک‌ست به پخش برنامه می‌پردازد، گفت: خوشبختانه پخش ویژه برنامه افطاری «دعوت» از حرم مطهر رضوی مورد استقبال مخاطبان شبکه ۱۴ ترکیه از سراسر دنیا قرار گرفته است و تمام ترک‌زبان‌های دنیا از جمله در ترکیه، آذربایجان، مسکو، گرجستان، کزوو، کشورهای بالکان، اروپا و ... این شبکه را تماشا می‌کنند. 
آیدین با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌های این شبکه به زبان ترکی استانبولی و ۲۰ درصد به زبان ترکی آذری است افزود: شبکه۱۴ ترکیه نه تنها توسط دوستداران اهل بیت(ع) حتی توسط اهل سنت نیز مشاهده می‌شود و محوریت برنامه‌های این شبکه به صورت نیمه خبری و نیمه معارفی است و بیشتر برنامه‌های این شبکه در ماه مبارک رمضان و محرم است.
وی بیان کرد: برنامه افطار این شبکه هر سال به صورت زنده از استانبول پخش می‌شد اما امسال از حرم مطهر رضوی زنده و مستقیم به روی آنتن می‌رود و خوشبختانه این برنامه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با این وجود برای شب های قدر برنامه‌های متنوع‌تری را خواهیم داشت.
ویژه برنامه «دعوت» از ابتدای ماه رمضان حوالی ساعت ۲۰:۳۰ بر روی آنتن می‌رود و به مدت ۹۰ دقیقه میهمان مخاطبان شبکه ۱۴ ترکیه است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.